Zaznacz stronę

Monitory reklamowe w galeriach handlowych

Powierzchnia reklamowa

Totemy reklamowe

Totemy reklamowe są to estetyczne i interaktywne formy reklamy, charakteryzujące się wysoką widocznością i jasnością, kiedy znajdują się w zamkniętym pomieszczeniu. Nośniki tego typu znajdują się w najbardziej prestiżowych galeriach handlowych. Instalowane są w newralgicznych, ruchliwych miejscach takich jak ciągi komunikacyjne, wejścia i wyjścia z budynku. Dzięki temu, treści reklamowe docierają do jak najszerszej grupy odbiorców odwiedzającej centra handlowe. Komunikat reklamowy w tych miejscach charakteryzuje się wysoką jakością, nawiązując tym samym do prestiżu otoczenia w jakim się znajduje. Marki, produkty i usługi,
które korzystają z tego typu nośników, pozycjonują się wyżej niż konkurencja. 
Galerie handlowe są bardzo łakomym kąskiem dla reklamodawców, ponieważ aż 86% osób odwiedza je przynajmniej raz w miesiącu. Klienci podczas zakupów mogą przy okazji odwiedzić również supermarket, kino czy restauracje, co sprawia, że duża część klientów spędza tam minimum kilka godzin.

Dlaczego to dobry pomysł?

\

Totemy reklamowe umieszczone są w miejscach, przez które musi przejść klient

\

Komunikat reklamowy dociera do wielomilionowej grupy odbiorców ściśle określonego segmentu

\

Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna

\

To idealne narzędzie do wysokiego pozycjonowania marki, produktu, usługi

\

To sposób na dotarcie do klienta, który jest w trakcie procesu zakupowego lub spędza wolny czas i jest gotowy do zakupu

\

Klienci wsiadają najczęściej do auta po zakupach, lokalna kampania radiowa jest idealnym wzmocnieniem kampanii na totemach reklamowych

\

Jest to możliwość pokazania się klientom najbardziej prestiżowych galerii handlowych w Polsce

Co wyświetlamy na ekranach?

Pogoda

Lokalna pogoda przedstawiana jest jako zdjęcie najbardziej charakterystycznego miejsca dla każdego z miast.

Aktualne oferty sklepów

To możliwość zobaczenia promocji oraz ofert, przydatnych przy kolejnej wizycie.

Komunikaty

Daje możliwość informowania klientów o aktualnościach związanych z supermarketem.

POTENCJALNI REKLAMODAWCY

Poniżej przedstawione są trzy przykłady branż, które w idealny sposób pasują do segmentu klientów odwiedzających galerie handlowe.

DEALER SAMOCHODOWY

Jest to świetne miejsce, by dotrzeć z ofertą nowego rocznika bądź wyprzedaży, bezpośrednio do klienta Premium.

DEVELOPER

Kupno mieszkania to proces długotrwały, dlatego pokazywanie ofert na monitorach reklamowych, wzmacnia przekaz innych działań reklamowych oraz wyróżnia Cię wśród innych ofert.

BIURO PODRÓŻY

Dzięki pokazaniu atrakcyjnej wycieczki, istnieje szansa zaciekawienia danym przekazem reklamowym.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

+48 501 310 662

Dział Finansów

+48 512 619 455

Serwis

+48 505 457 562

Rodo

15 + 10 =

Rodo

8 + 14 =