Zaznacz stronę

Monitory reklamowe na lotniskach

Powierzchnia reklamowa

Lotniska

Z punktu widzenia reklamodawcy lotnisko jest świetnym miejscem, by pokazać się widowni o dużym zasięgu i ze sprecyzowanymi cechami konsumenta. Oczekując
na lot, mamy na tyle dużo czasu, by rozejrzeć się na boki, pospacerować, zwiedzić cały obiekt. Dla większości podróżujących lot samolotem niezależnie od celu w większości przypadków jest ekscytującym wydarzeniem. Marka, wykorzystując monitory reklamowe podczas tych ważnych momentów, ma szanse być kojarzona w bardzo pozytywny sposób. Ponadto terminale i sklepy, które się tam znajdują, budują atmosferę prestiżu, dzięki czemu marka, która wykorzysta reklamę w takim miejscu, ma szansę na wyższe pozycjonowanie niż konkurencja.

Monitory reklamowe, na których podróżujący mogą oglądać treści reklamowe są umiejscowione w strategicznych miejscach:

– nad stanowiskami Check-in,
– nad Gate’ami,
– w poczekalniach przedlotowych,
– w halach odbioru bagażów,
– w strefach odlotów i przylotów.

Dlaczego to dobry pomysł?

\

Ekrany reklamowe umieszczone w miejscach, przez które musi przejść podróżujący

\

Komunikat reklamowy dociera do wielomilionowej grupy odbiorców ze ściśle określonego segmentu

\

Na monitorach reklamowych znajduje się również prognoza pogody, lekkie informacje lifestyle oraz inne treści neutralne

\

Jest to możliwość dotarcia do prestiżowej grupy odbiorców, która w 97% jest aktywna zawodowo.

\

Klienci wsiadają najczęściej do auta po podróży , kampania radiowa jest idealnym wzmocnieniem kampanii na monitorach na lotniskach

\

Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna

Co wyświetlamy na ekranach?

Pogoda

Lokalna pogoda przedstawiana jako zdjęcie najbardziej charakterystycznego miejsca dla każdego z miast.

Informacje ważne dla podróżującego

To miejsce na wiadomości, które ułatwiają osobom poruszanie się po lotnisku.

Komunikaty

Daje możliwość informowania podróżnych o aktualnościach związanych z lotami.

POTENCJALNI REKLAMODAWCY

Poniżej przedstawione są trzy przykłady branż, które w idealny sposób pasują do segmentu podróżnych wybierających samolot.

RESTAURACJE

Jest to świetne miejsce, by dotrzeć z ofertą gastronomiczną bezpośrednio do klienta Premium.

HOTELE

Niezależnie czy osoba podróżuje służbowo czy prywatnie, zawsze musi się gdzieś zatrzymać na noc. Warto pokazać zatem, co hotele mają do zaoferowania swoim gościom.

WYPOŻYCZALNIE AUT

Loty wiążą się często z koniecznością wypożyczenia auta, którego podróżni nie zabierają ze sobą. Dzięki pokazaniu atrakcyjnej oferty wypożyczalni, istnieje szansa zaciekawienia przekazem reklamowym.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

+48 501 310 662

Dział Finansów

+48 512 619 455

Serwis

+48 505 457 562

Rodo

13 + 7 =

Rodo

7 + 11 =