Zaznacz stronę

Monitory reklamowe w Piotrze i Pawle

Supermarkety Piotr i Paweł

Piotr i Paweł to polska rodzinna sieć supermarketów, która została założona w 1990 roku z inicjatywy Eleonory Woś oraz jej synów, Piotra i Pawła. Sieć opiera swoją działalność o motto właścicieli, czyli „Tworzenie takich sklepów, w których sami chcielibyśmy kupować. Największymi zaletami sieci są bardzo profesjonalna oraz miła obsługa dbająca szczególnie o zadowolenie odwiedzających konsumentów. Sieć dba o to, by klient czuł się najważniejszy. Sklepy wyróżniają się na tle konkurencji dzięki:

– wysokiej jakości produktom marki własnej (ok. 800 produktów),
– produktom PREMIUM jak owoce morza,
– najświeższym owocom oraz warzywom, których nie ma w innych sieciach,
– produktom z USA oraz innych krajów, które są niedostępne w innych sieciach.

0

ROZMIAR

Ekrany – 22 cale

ILOŚĆ

Ekrany – 293
Lokalizacje – 42

ZASIĘG

3,9 mln. kontaktów miesięcznie

}

CZĘSTOTLIWOŚĆ

Spoty wyświetlają się co 3 minuty

Jak to wygląda?

Pokazujemy, jak ekrany reklamowe w Piotrze i Pawle wyglądają w praktyce.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

+48 501 310 662

Dział Finansów

+48 512 619 455

Serwis

+48 505 457 562

Rodo

14 + 5 =

Rodo

12 + 12 =