Zaznacz stronę

Monitory reklamowe w szpitalach

Powierzchnia reklamowa

Ekrany w szpitalu

Szpital to miejsce, gdzie większość osób oczekuje na swoje badania w długiej kolejce. To oczekiwanie może trwać od kilku minut do nawet kilku, bądź kilkunastu godzin. Pacjenci mają zatem bardzo dużo czasu, z którym do końca nie wiedzą co zrobić.
Ile można spoglądać na telefon bądź czytać szpitalne broszury? Dzięki ekranom,
które zostały zamontowane w tym miejscu, jesteśmy w stanie zmniejszyć subiektywny czas oczekiwania tej osoby. Jest to świetne rozwiązanie, ponieważ pacjent szpitala ma na czym „zawiesić oko“, dodatkowo ma bardzo pozytywne skojarzenia z treściami emitowanymi na nich, ponieważ dzięki oglądaniu naszego materiału, jest w stanie
w pewien sposób zabić czas podczas żmudnego oczekiwania w kolejce. Patrząc
na fakt, że Centralny Szpital Kliniczny MSWiA odwiedza ok. 200 tysięcy osób w ciągu miesiąca, jesteśmy w stanie dotrzeć do bardzo szerokiej grupy osób, skarżących się jakieś schorzenia. Spoty, które wyświetlają się co 4 minuty, sprawiają, że podczas takiej długiej wizyty w szpitalu, potencjalny konsument jest w stanie zobaczyć Twój spot reklamowy kilkanaście razy.

0

ROZMIAR

Ekrany – 42 cale

ILOŚĆ

Ekrany – 14

ZASIĘG

195 tys. kontaktów miesięcznie

}

CZĘSTOTLIWOŚĆ

Spoty wyświetlają się co 4 minuty

ROZMIESZCZENIE EKRANÓW

POCZEKALNIE

Pacjenci czekający w kolejce kilkanaście minut, mają dużo czasu by zapoznać się z treściami emitowanymi na ekranach digital signage.

REJESTRACJE

Rejestracja zajmuje czasem trochę czasu, jest to pierwszy kontakt pacjenta z ekranami.

CIĄGI KOMUNIKACYJNE

Pomiędzy różnymi salami również zamontowane są ekrany. Dzięki temu, pacjent podczas jednej wizyty w szpitalu ma kilkukrotny kontakt z jednym spotem reklamowym.

Dlaczego to dobry pomysł?

\

Ekrany reklamowe umieszczone przy poczekalniach, rejestracjach, ciągach komunikacyjnych, umilają oczekiwanie w kolejce

\

To możliwość dotarcia do chorych i kontuzjowanych

\

Komunikat reklamowy dociera codziennie do kilkuset odbiorców

\

Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna

\

Na monitorach reklamowych znajduje się również prognoza pogody, lekkie informacje lifestyle oraz inne treści neutralne

Co wyświetlamy na ekranach?

Komunikaty

To możliwość informowania klientów o aktualnościach związanych z placówką.

Kampanie społeczne

Informują na przykład o szczepieniu na grypę, profilaktyce leczenia.

Wiadomości

Na ekranach digital signage codziennie pokazywane są świeże wiadomości, mające kontekst pozytywny.

POTENCJALNI REKLAMODAWCY

Poniżej przedstawione są trzy przykłady branż, które w idealny sposób pasują do segmentu osób odwiedzających szpitale.

REHABILITACJA

To możliwość dotarcia do osób poszkodowanych po kontuzji, wypadku.

SKLEPY MEDYCZNE

Umożliwia pokazywanie aktualnych promocji oraz asortymentu sklepu.

APTEKI

Jest szansą na pokazanie wizytówki z adresem i godzinami otwarcia.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

+48 501 310 662

Dział Finansów

+48 512 619 455

Serwis

+48 505 457 562

    Rodo

    11 + 10 =

    Rodo

    1 + 12 =