Ile kosztuje reklama wielkoformatowa?

Reklama wielkoformatowa jest jedną z najbardziej imponujących reklam w przestrzeni publicznej. Ze względu na jej wielkość trudno ją przeoczyć, dlatego potrafi przyciągnąć dużą ilość nowych klientów.
Jednym z najważniejszych czynników, jakie decydują o sposobie reklamowania się jest cena, dlatego w tym wpisie postaramy przybliżyć, ile kosztuje reklama wielkoformatowa oraz jakie czynniki mają wpływ na cennik, który będziemy w stanie zaproponować. 

reklama wielkoformatowa

Lokalizacja Reklamy wielkoformatowej

Reklama wielkoformatowa zlokalizowana w ścisłym centrum Warszawy będzie dużo droższa niż na obrzeżach. Przykładowo najdroższe lokalizacje kosztują nawet 600 tysięcy za miesiąc, z kolei poza centrum mogą zamknąć się w 50 tysiącach dla tego samego przedziału czasowego. Oczywiście ważna jest wielkość miasta oraz czy istnieję prawodawstwo, które uniemożliwia ten rodzaj promocji. Regulacje zwane uchwałami krajobrazowymi obowiązują chociażby w Gdańsku czy Krakwie, wprowadziły duże restrykcje na reklamy wielkoformatowe. W swojej bazie posiadamy ponad 600 powierzchni wielkoformatowych w całej Polsce zarówno w miastach, jak i przy autostradach, dzięki czemu bez problemu uda się znaleźć odpowiednio zlokalizowany nośnik.

Reklama Wielkoformatowa

Ilość wynajmowanych reklam wielkoformatowych

Im więcej zamówionych lokalizacji, tym większa szansa, że będziemy mogli zaoferować odpowiednią zniżkę niż w przypadku zamówienia pojedynczej lokalizacji. Ma to przełożenie także na większą ilość odbiorców, którzy zapoznają się z reklamą, co sprawia, że osiągamy lepszą stopę zwrotu z inwestycji.

Czas wynajmu reklamy wielkoformatowej

Im dłużej chcesz się promować tym możemy zaoferować większy rabat od standardowej ceny. Umowa zawarta na rok albo dłużej może kosztować nawet o kilkadziesiąt % mniej niż w przypadku zawierania standardowej miesięcznej czy 2 tygodniowej umowy wynajmu. Warto zwrócić uwagę też na na miesiąc w którym planuję się kampanie: jeśli jest to przykładowo czas kampanii wyborczej to wiele nośników może być zarezerwowanych z dużym wyprzedzeniem.

Wielkość reklamy

O ile reklamy przy autostradach mają najczęściej standardowe wielkości 18x6 bądź 24x8 (oczywiście istnieją także inne rozmiary) to reklamy w miastach dostosowane są często do wielkości budynku, na którym występują. Im większa reklama, tym większy koszt reklamy oraz druku, ale też lepsza czytelność i wyższy wskaźnik zapamiętania reklamy.

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Blog