WOŚP w tym roku wspiera walkę z Sepsą, którą możecie też kojarzyć pod nazwą posocznica. To poważna choroba, która nie leczona może skończyć się śmiercią. Szczególnie, gdy została późno wykryta lub nie jest leczona. Wiele marek jak co roku wspiera ten szczytny cel, dlatego chcielibyśmy docenić starania firm i opublikować kilka najciekawszych propozycji, które możecie wesprzeć swoimi pieniędzmi, a przy okazji uczestniczyć w ciekawym wydarzeniu
Żabka
W aukcji na Allegro internauci mogą wylicytować udział w spocie reklamowym oraz spędzić dzień wypełniony różnymi atrakcjami na planie zdjęciowym z zespołem marketingu oraz ekipą filmową. Fani tego sklepu z pewnością są zachwyceni co widać zresztą po kwocie, którą udało się wylicytować czyli 30 633 zł.
LIDL
Lidl również oferuje coś dla fanów gotowania, którzy chcieliby zobaczyć jak wygląda Dzień na planie Kuchni Lidla, jeśli jesteś fanem gamingu to możesz wylicytować koszulkę z autografami popularnych gamerów, a gdybyście uznali, że to nadal mało to jest jeszcze kolacja przygotowana przez Karola Okrasę w restauracji „Platter by Karol Okrasa”. Oczywiście kolacja jest dla dwojga, a licytowana cena zakończyła się na kwocie 25 000 zł.
Biedronka
Pies albo kot to Wasze oczko w głowie? Biedronka wystawiła na aukcję profesjonalną sesję zdjęciową dla psa lub kota, która zostanie następnie opublikowana na okładce kwartalnika "Pupilowe Sprawy", aktualnie licytacja przebiła już 4500 zł, a także zakupy z ekspertem Biedronki i voucherem o wartości 300 zł do wykorzystania. W tym przypadku cena to już 5300 zł. W obu przypadkach licytacja dalej trwa.
Crunchips
Crunchips przygotował coś dla fanów piłki nożnej i komentarzy Tomasza Hajty, a mianowicie replikę koszulki z meczu FC Kaiserslautern z Bayernem Monachium w sezonie 1997/1998 z podpisem Jurka Owsiaka oraz założycieli Kanału Sportowego jednego z najbardziej popularnych kanałów na youtubie w Polsce. Ostatecznie koszulkę wylicytowano za 3550 zł.