Back to School, czyli początek roku to ekscytujący czas dla dzieci, rodziców oraz… sprzedawców. Okres od lipca do sierpnia to czas, w którym w wielu firmach rosną przychody. W tym okresie ma miejsce aż 71% sprzedaży B2S.
Warto wykorzystać te pozytywne emocje, aby nie tylko zwiększyć zyski, ale też zostać zapamiętanym jako marka, która realizuje ciekawe pomysły i jest na bieżąco z trendami.
Od października uczelnie wyższe takie jak Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu czy też Szkoła Główna Handlowa w Warszawie wracają do stacjonarnego trybu nauczania. Oznacz to, że studenci będą potrzebować produktów, które pomogą im w nauce, czyli m.in. laptopy, książki, artykuły papiernicze. Dodatkowo powrót na uczelnie będzie wiązał się z zakupem nowych ubrań, butów i akcesoriów.
W tym artykule przedstawiamy przykłady 3 firm, które realizowały kampanię Back2School na nośnikach zewnętrznych.