Takie pytanie zadaje sobie wielu przedsiębiorców poszukujących sposobu na efektywną reklamę, w tym także nasi klienci. Rozwijając swój biznes przykładają ogromną uwagę do rozpoznawalności, tego by klienci o nich pamiętali, co w konsekwencji przełoży się na wyższe dochody z działalności. Jednak czy warto reklamować się w komunikacji miejskiej?
Pomyśl ile czasu codziennie spędza się na dojazdach do szkoły, uczelni, sklepu.
Każdego dnia przemierzając tę samą trasę, podróżując tą samą linią tramwajową czy autobusową, widząc za oknem codziennie ten sam widok, poszukuje się czegoś, co pomogłoby chociaż subiektywnie “skrócić” ten nużący czas.
Pomocą w nudzie mogą okazać się zamontowane w komunikacji miejskiej ekrany reklamowe. To właśnie dzięki nim, porę codziennej podróży można wykorzystać w efektywny sposób dla biznesu.
Wielu z nas stara się unikać otaczających nas zewsząd reklam. Gdy tylko pojawiają się w telewizji wolimy zmienić kanał, by uniknąć ich podczas przeglądania Internetu instalujemy wtyczki blokujące.
Wybierając jednak reklamę w komunikacji miejskiej, trudno ją zignorować i przejść obok niej obojętnie. Różnorodność plansz statycznych i dynamicznych spotów, ich skonstruowanie nastawione na maksymalizację czytelności i przyswajalności, zdecydowanie przemawiają na plus dla takiej formy promowania.
Wiele z osób podróżujących korzysta w czasie przejazdu ze smartfonów, co stanowi ogromną zaletę. Dzięki nim możliwe jest wyszukanie online dodatkowych informacji o ofercie, bezpośrednio po obejrzeniu interesującego spotu.
Pasażerowie, poprzez możliwość natychmiastowego zareagowania na obejrzany spot, nie zapomną o nim, a możliwość skorzystania z promowanej oferty znacznie wzrasta.
Pętle reklamowe wyświetlane na urządzeniach są dostosowane do przeciętnego czasu przejazdu pasażerów, tak aby mogli oni zapoznać się z nimi od początku do końca. Ich długość wynosi od kilku do kilkunastu minut.
Ogromna ilość osób przemieszczających się komunikacją miejską oznacza, że zasięg reklam w autobusach czy tramwajach jest imponujący. Różnorodność grup społecznych, do których należą pasażerowie, zdecydowanie zwiększa możliwość znalezienia wśród nich potencjalnych klientów.
Mówiąc o korzyściach płynących z reklamy na ekranach należy także wspomnieć o tym, że likwiduje ona kwestie konieczności zlecania drukarni przygotowania plakatów, co za tym idzie także ich rozklejania w przestrzeni miejskiej.
Reklama na ekranach to nie tylko oszczędność czasu, ale także pieniędzy. Chęć częstego aktualizowania tradycyjnych, drukowanych ofert, potrafi jedynie mnożyć wydatki i ilość czasu koniecznego na takie przedsięwzięcia.
Wybierając jednak z reklamy na nośnikach jest się w stanie zminimalizować koszta i wysiłek, które są potrzebne do poprawek w kampanii reklamowej.
Reklama w tramwajach i autobusach dzięki swojemu specyficznemu formatowi może przynieść przedsiębiorcy wiele korzyści. Dzięki efektywnemu wykorzystaniu czasu pasażerów, z łatwością można znaleźć wśród nich przyszłych klientów.
Chcesz przetestować reklamę w komunikacji miejskiej? Zapoznaj się z tym, co możemy Ci zaoferować https://lokalmedia.pl/komunikacja-miejska/