Koszt reklamy tranzytowej, czyli reklamy umieszczonej w komunikacji miejskiej, zależy od wielu czynników, takich jak lokalizacja, rozmiar reklamy, długość kampanii reklamowej i rodzaj nośnika. Dlatego mimo, że postaramy się w tym wpisie przybliżyć orientacyjnie temat kosztów to i tak zachęcamy do skontaktowania się z naszymi doradcami w celu uzyskania konkretnej wyceny z uwagi, że każda spółka komunikacyjna oferuję nieco inne możliwości, co oczywiście wpływa na ostateczną cenę.
Każdego roku liczba miast i pojazdów komunikacji miejskiej pozwalających na wyświetlanie reklam wewnątrz autobusów bądź tramwajów na monitorach jest coraz większa. Ostateczny cena jest zależna od długości spotu, częstotliwości wyświetlania, ilości ekranów oraz wielkości miasta. Istotnym elementem jest również długość umowy na wyświetlanie spotu reklamowego. Cena zmieści się w przedziale 1500 – 20 tys. złotych w ujęciu miesięcznym w zależności od wybranej opcji i miasta. Po szczegółową wycenę dla konkretnego miasta prosimy o kontakt z naszymi ekspertami od reklamy w autobusach.
Cena jest w dużym stopniu zależna od konkretnego miasta i czasu na jaki chcesz okleić autobus, ale koszt, który musisz brać pod uwagę to minimum 1500 zł miesięcznie w przypadku pojedynczego autobusu. W zależności od konkretnego miasta może to być oczywiście cena odpowiednio większa. Halfback (na zdjęciu) zajmujący tylko połowę tyłu autobusu jest oczywiście opcją tańszą od fullbacka czyli całkowicie oklejonego tyłu autobusu. Szerokie pole manewru oczywiście otwiera się przy chęci oklejenia większej ilości autobusów. Oklejenie 100 czy nawet kilkunastu autobusów daję dużo szersze pole do negocjacji. Szczególnie w większych miastach reklama na autobusach, w której wykorzystujemy wiele pojazdów, może zrobić dużą różnicę w efektywności kampanii.
Wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej umieszczone są również ramki, które można wykorzystać do promocji swojej działalności. Jest to opcja nieco tańsza w porównaniu ekranów i cena zazwyczaj mieści się przedziale cenowym 1- 10 tys. w ujęciu miesięcznym w zależności od wybranego miasta i czasu na jaki chcemy zarezerwować tą metodę reklamy. Jest to często poszukiwana reklama w autobusach i tramwajach dla kampanii reklamowych z mniejszym budżetem.
Nie zaskoczę Cię z pewnością, że cena zależy od wielu czynników, jak przewoźnik w którym chcesz wyświetlać reklamę oraz okres czasu w jakim chcesz wyświetlać reklamę. Ceny za miesięczną kampanię wahają się od 8 tys. zł do nawet 60 tys. w zależności od przewoźnika. Tańszą opcją są oczywiście reklamy wykorzystujące reklamy lokalnych przewoźników ( Koleje Wielkopolskie, Koleje Dolnośląskie, Koleje Mazowieckie, Pomorska Kolej Metropolitalna, Koleje Śląskie, Koleje Małopolskie itd.), a dużo droższą reklamy w Pendolino i Intercity.
Reklama tranzytowa oferuję wiele możliwości, dlatego konkretna wycena nie jest możliwa w tak ogólnym tekście. Zachęcamy do skontaktowania się z naszymi specjalistami, którzy wycenią ile kosztuję reklama w autobusach w konkretnym mieście przy proponowanym okresie i wielkości kampanii. Dokładnie ta sama historia powtórzy się przy kolejnych rodzajach reklamy czy to będzie reklama na autobusach czy pociągach. Zachęcamy też do dowiedzenia się więcej o reklamie tranzytowej poprzez przejście do dedykowanej strony poniżej.