by odpowiedzieć na to pytanie, należy najpierw zrozumieć, czym jest ta forma promocji zewnętrznej oraz na czym polega. Reklama w siłowniach i klubach fitness to nowatorskie nośniki reklamy DOOH (Digital Out Of Home), które są montowane w prestiżowych sieciach klubów fitness w największych miastach Polski. Ekrany reklamowe znajdują się m.in. w takich sieciach jak:
Dzięki strategicznemu umiejscowieniu ekranów, m.in. w strefach kardio, przy ławeczkach z ciężarami oraz na recepcji, osiągamy zasięg aż miliona kontaktów z reklamą miesięcznie!
Reklama w siłowniach to doskonały sposób na dotarcie do osób aktywnych fizycznie oraz zawodowo, ponieważ karnety na siłownie i kluby fitness stały się jednym z najpopularniejszych benefitów pracowniczych. W ten sposób reklamodawcy mają szansę dotrzeć do zmotywowanej grupy docelowej. Kolejnym atutem monitorów w klubach jest częstotliwość, z jaką docieramy do potencjalnych klientów. Statystycznie, największy procent osób odwiedza swój klub 2-3 razy w tygodniu. Taka regularność gwarantuje, że nasze komunikaty są widoczne i zapadają w pamięć.
Czy w ten sposób możemy zanudzić oglądających? Otóż nie! Dzięki starannie dobranej częstotliwości reklamy — spoty wyświetlane są 4 razy na godzinę — oraz dodatkowym treściom, takim jak wiadomości sportowe, porady dietetyczne, przykłady ćwiczeń czy różnorodne felietony, trafiamy do podświadomości klubowiczów w pozytywny sposób. Dodatkowo, wykorzystanie wideo sprawia, że przekaz jest bardziej atrakcyjny i angażujący niż tradycyjna reklama statyczna.
Reklama w klubach fitness oferuje wyjątkową możliwość dotarcia do osób, które są aktywne fizycznie i zawodowo, oraz dbają o swoje zdrowie i wygląd. Co więcej, aż 80% z nich mieści się w przedziale wiekowym 24-49 lat. Taki profil odbiorcy sprawia, że reklama w siłowniach to atrakcyjna opcja nie tylko dla sklepów sportowych czy cateringów dietetycznych, ale także dla dealerów samochodowych, którzy pragną zwiększyć swoją widoczność wśród osób aktywnych.
Jednak czy warto inwestować w reklamę w klubach fitness? Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Kluczowe znaczenie ma właściwe dobranie grupy docelowej, czas emisji reklamy oraz treść, jaką zamierzamy przekazać.
Jeśli sądzisz, że reklama w klubach fitness może być idealnym rozwiązaniem dla Twojej marki, skontaktuj się z nami!