Warszawa to największe miasto w Polsce. Jedyne w Polsce w którym mieszka ponad 1,5 mln osób, a szacowana liczba ludności przebywająca w mieście za dnia sięga nawet 2,5 mln osób. Nikogo nie trzeba przekonywać, że tak ogromna ilość osób to łakomy kąsek dla firm. Wszystkie chcą promować swoje produkty, usługi czy rekrutować pracowników z grona tych osób. Jednak pytanie brzmi, jak zrobić to skutecznie? Jak reklamować się w Warszawie by osiągnąć sukces? Jak to zrobić używając mniejszego budżetu? W tym tekście podsuniemy Wam kilka propozycji na co zwrócić uwagę. Mamy nadzieję, że uda się Wam zrealizować Waszą kampanię reklamową z sukcesem.
Wydaję się to dosyć oczywista kwestia, ale z doświadczenia wiemy, że nie zawsze osoby decyzyjne się nad tą kwestią zastanawiają. A jest to tak naprawdę klucz do przeprowadzenia skutecznej kampanii reklamowej. Oczywiście konsultując się z agencją reklamową jak Lokalmedia część tej pracy możemy wykonać za Ciebie proponując odpowiednie rozwiązania. Posiadamy doświadczenie wynikające ze współpracy z praktycznie wszystkimi istniejącymi branżami w kraju. Jednak to członkowie danej organizacji zawsze wiedzą najlepiej, kto jest ich docelowym klientem.
Zastanowiłeś się nad tym kim jest Twój klient i nie widzisz żadnych cech charakterystycznych? Polecamy dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców poprzez reklamę wielkoformatową, w supermarketach albo skorzystanie jednej z opcji reklamy związanej z komunikacją miejską. Wyświetlanie się na ekranach w autobusach bądź tramwajach, reklama w metrze czy oklejenie autobusu. Opcji jest bardzo wiele i jako profesjonalna agencja reklamowa z chęcią podzielimy się swoimi doświadczeniami by Twoja kampania reklamowa odniosła sukces.
Jeśli prowadzisz działalność w określonej lokalizacji dobrym sposobem może być reklama na paczkomatach, albo na citylightach czy na przystankach komunikacji miejskiej. Wszystkie te metody doskonale sprawdzają się, jeśli chcesz dotrzeć do odbiorców mieszkających na konkretnym obszarze, bo to oni najczęściej zobaczą Twoją reklamę. Dzięki temu nie marnujesz swojego budżetu na docieranie do mieszkańców Targówka, jeśli swoją działalność prowadzisz tylko na Wilanowie.
Najskuteczniejsza reklama odpowiada na problemy konkretnych grup osób. Łatwo dojść do wniosku, że osoba w wieku 20 lat, ma inne spojrzenie na świat i zainteresowania niż w wieku 50 lat. Jeśli przy analizie swoich klientów oczywistym jest, że Twoi klienci interesują się tematyką zdrowotną. Wyświetlaj swoje reklamy w przychodniach i umieszczonych w nich ekranach reklamowych. Również siłownie i kluby fitness będą bardzo dobrym wyborem. Dodatkowo kluby fitness to bardzo dobre miejsce dla reklam związanych z żywieniem oraz aktywnościami. Statystyki z klubów fitness potwierdzają, że zazwyczaj korzystają z nich osoby młode oraz aktywne zawodowo. Jeśli nastawiasz się na osoby młode to idealnym rozwiązaniem będzie wykorzystanie uczelni wyższych. Po pandemii studenci znów wrócili do nauki stacjonarnej i stanowią znaczny odsetek ludności miasta. Twoja reklama będzie pokazywać im się na ekranach na uniwersytetach i szkołach wyższych.
Jeśli nie masz pewności, jak reklamować się w Warszawie i które nośniki reklamy będą dla Ciebie optymalne. Skontaktuj się z nami i razem wybierzemy najlepsze opcje. Wystarczy, że podasz nam swój budżet reklamowy. Zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojej kampanii, dzięki czemu Twoja reklama dotrze do właściwych odbiorców i osiągniesz założone cele. Zależy nam na długofalowych współpracach, dlatego Twój sukces traktujemy jak swój własny.