W związku z tendencją spadkową zakażeń COVID-19 rząd decyduje się na nowe luzowanie obostrzeń. Już od piątku 28 maja będziemy mogli zjeść w restauracji, czy też pójść na basen. Sprawdźcie, jakie miejsca wracają do życia i gdzie można znów reklamować swoje produkty i usługi.
Od 28 maja zjemy nie tylko w ogródkach, ale też wewnątrz restauracji. Obowiązuje maksymalnie 50% obłożenia oraz dystans między stolikami – zajęty może być do drugi stolik.
Niektórzy ucieszą się z faktu, że powracają imprezy okolicznościowe w lokalach (m.in. wesela i komunie). Obowiązuje limit 50 osób, przy czym do limitu nie wliczają się osoby w pełni zaszczepione przeciw COVID-19).
Obiekty sportowe otwierają się dla wszystkich. Na terenie basenów oraz krytych obiektów sportowych będzie obowiązywał limit 50% obłożenia. Wydarzenia sportowe odbywające się na zewnątrz – limit do 250 osób. W przypadku siłowni i klubów fitness obowiązuje limit 1 osoba na 15m2. Oznacza to, że znów można reklamować się w klubach fitness i siłowniach.
Szkoły wracają do stacjonarnego trybu nauczania. Obowiązywać będzie reżim sanitarny: wietrzenie sal na przerwach, dezynfekcja placówek w każdy weekend.
Od 15 maja można już zaczerpnąć trochę kultury i pójść na film do kina lub spektakl do teatru. Oczywiście wszystko z zachowaniem odpowiednich zasad bezpieczeństwa – maksymalnie 50% obłożenia. Wraca reklama kinowa!
Rzecznik rządu Piotr Müller zapowiedział we wtorek, że konferencja premiera lub ministra zdrowia dotycząca obostrzeń na czerwiec 2021 może odbyć się jeszcze w tym tygodniu. Kolejne luzowanie obostrzeń miałoby nastąpić od 5 czerwca. Możliwe, że ponownie będzie możliwe organizowanie koncertów.
Liczymy na to, że już niedługo wszystkie miejsca, takie jak restauracje i siłownie wrócą do normalnego trybu pracy. W następnych wpisach będziemy informować Was o kolejnych etapach odmrażania gospodarki.
Pomimo obowiązujących ograniczeń, reklamodawcy nadal mogą pokazywać się w wielu miejscach OOH. Nośniki reklamowe, które stale są dostępne to między innymi citylight – czyli reklama na przystankach, billboardy, reklama w komunikacji miejskiej, pociągach, czy też na ekranach w supermarketach.
Bardzo popularnym nośnikiem reklamowym w czasach pandemii COVID-19 stały się paczkomaty! Zachęcamy do zapoznania się z case study naszego klienta, który właśnie wykorzystał paczkomaty InPost do promowania swojej marki.
Czy Wy, jako reklamodawcy korzystacie z reklamy zewnętrznej w obecnych czasach?