Nasz poprzedni post w którym wybraliśmy najciekawsze reklamy zewnętrzne jest jednym z najczęściej czytanych wpisów blogowych dlatego postanowiliśmy kontynuować tą serię. Wybraliśmy kolejne 5 równie ciekawych i kreatywnych reklam zewnętrznych, które mamy nadzieję się bardzo Wam spodobają. Polecamy zajrzeć też do poprzedniego artykułu: Najciekawsze reklamy zewnętrzne, gdy pojawią się kolejne edycję również postaramy się edytować artykuł byście mogli przejrzeć wszystkie. Będziemy również kontynuować zwyczaj publikowania wybranych najciekawszych reklam zewnętrznych na naszych mediach społecznościowych do których „polubienia” serdecznie zapraszamy.
Zaczynamy od mocnego uderzenia, a mianowicie jednego z naszych głównych produktów w ofercie czyli: reklamy na autobusach. Specsavers okleiło cały tył autobusu zachęcając do wizyty u siebie czyli jednej z wiodących marek zajmujących się sprzedażą okularów Wielkiej Brytanii, Australii czy Skandynawii. Zapraszamy również do Polski byśmy mogli widzieć więcej ciekawych reklam na tyłach autobusów.
Firma Pivot Bio postanowiła to zmienić, a jej kampania reklamowa w 2021 wzbudziła spore zainteresowanie w social mediach, dzięki czemu dotarła dużo dalej niż ten jeden pojedynczy billboard. Mamy nadzieję, że któryś z naszych klientów z branży ogrodniczej wkrótce będzie planował równie ciekawą koncepcję. Reklama wielkoformatowa ma niesamowity potencjał kreatywny, który warto wykorzystać, by reklama stała się viralem i rozprzestrzeniała się samoistnie.
Tą grafikę już mogliście wcześniej zobaczyć na naszych social mediach. Zoo zazwyczaj mają aż nadmiar ciekawych atrakcji do prezentowania, więc tworzenie reklam dla nich jest zazwyczaj proste i skuteczne. Ludzie zazwyczaj sami z wielką chęcią się wybierają do Zoo. Chodziliśmy tam na wycieczki szkolne, zaprowadzali nas rodzice albo chodziliśmy na randki. Jednak Kopenhaskie Zoo uznało, że to ciągle za mało i postanowiło przyprawić mieszkańców Kopenhagi o zawał. W końcu widok wielkiego węża szczególnie, gdy spokojnie zamyśleni oczekujemy na swój autobus może z pewnością przerazić niejedną osobę. Jesteśmy ciekawi czy można znaleźć statystykę zawałów za okres pokazywania się tej reklamy na ulicach miasta. Możemy się założyć, że wzrosła o co najmniej kilka %.
Kolejne 2 i ostatnie w tym wpisie propozycję wybraliśmy ze względu na to jak sprytnie można wykorzystać efekt posiadania dwóch różnych nośników reklamy w swoim pobliżu, które skutecznie mogą ze sobą korespondować przekazując swoim widzom interesujący i czytelny komunikat. Pierwsza należy do ABC Entertainment jednej z największych sieci telewizyjnej w USA. Przekazu reklamowego nie musimy z pewnością tłumaczyć zmieniające się miny misiów na billboardach mówią wszystko.
Pozostając w tematyce le telewizyjnej prezentujemy kolejną tym razem od Netflixa. Potentat telewizji VOD w ten sposób promował film z kategorii, który możemy nazwać familijnym/świątecznym. Nie będziemy Wam robi spoilerów z fabuły filmu, ale możemy potwiwerdzic, że billboard oraz jedno z haseł promocyjnych brzmiących „Odkryj świat życzeń i cudów” dość dobrze opisuję wydarzenia filmu, który w USA nosił nazwę Jingle Jangle, a w Polsce możecie go znać pod tytułem „Pan Jangle i Świąteczna Podróż”
Jedną z najważniejszych zasad reklamy zewnętrznej jest ciekawy i interesujący przekaz, którą przyciąga wzrok. To dzięki niemu potencjalni klienci zatrzymają dłużej wzrok na reklamie i ją zapamiętają na dłuższy okres czasu. Z pewnością każdy z nas jest w stanie przypomnieć sobie kilka reklam ,które swoją kreatywnością i ciekawym podejściem sprawiły, że wspominamy je po latach albo na hasło najciekawsze reklamy od razu podajemy ich przykład. Ponadto najciekawsze reklamy zewnętrzne mają moc stawania się viralami, zdjęcia takich reklam przekazywane są między ludźmi, dzięki czemu mamy bezpłatną reklamę. Dlatego warto inwestować w ciekawy przekaz reklamy zewnętrznej.