Jak może widzieliście na naszych social mediach na Facebooku bądź LinkedIn zaczęliśmy publikować najciekawsze naszym zdaniem reklamy zewnętrzne. Uznaliśmy, że warto się nimi podzielić również na blogu, dlatego poniżej znajdziecie kilka ciekawych propozycji reklam, które już opublikowaliśmy oraz coś extra dla czytelników bloga. Tym razem postaraliśmy się także opisać je w kilku słowach, by zaspokoić Waszą ciekawość.
Pierwsza reklama, jaką przedstawimy jest od firmy Koleston Naturals, która pokazywała się w Libanie i jest autorstwa agencji reklamowej z Bejrutu. Kreatywnie zestawia zmieniający się widok w tle z naturalnością włosów i oferowanymi kosmetykami, których zaletą ma być właśnie naturalność składników.
Reklama ma zachęcać do skorzystania ze stoków narciarskich w prowincji Alberta w Kanadzie. Pokazując to zdjęcie kolegom i koleżankom zainteresowanie narciarstwem wzrosło automatycznie o 100%, więc efekt zobaczenia reklamy na żywo z pewnością był jeszcze większy.
W tym roku WhatsApp zaprezentował bardzo ciekawą kreację reklamy w Londynie na Piccadilly Square. Wzbudziła bardzo szerokie zainteresowanie i wiele komentarzy w mediach społecznościowych, więc nie mogliśmy jej pominąć w naszym artykule. Jest to świetny przykład, jak reklama zewnętrzna może stać się wiralem i oddziaływać na swoich odbiorców nie tylko w miejscu jej umieszczenia, ale także w Internecie, gdzie spotkała się z bardzo pozytywną reakcją. Coraz częściej reklama wielkoformatowa w centrum miasta to nie tylko ogromny wydrukowany plakat, ale właśnie reklama digitalowa z możliwością zaproponowania spotu reklamowego.
Nie mogło oczywiście zabraknąć polskich akcentów. Tyskie przygotowało reklamę, w której już przy wejściu do pubu chwytamy za konkretną markę. Jesteśmy praktycznie przekonani, że wysoka trafność w grupę docelową połączona z ciekawą kreacją i idealnym czasem zapoznania się z reklamą na chwilę przed złożeniem zamówienia przyczyniła się do sukcesu zarówno marki, jak i kampanii reklamowej.
Czy w gronie Waszych znajomych też są osoby, które zawsze mają ochotę pójść do “Maczka”? Wśród nich znajdą się też chętni by zapolować na Wasze frytki, gdy tylko nie patrzycie. Reklamę można było obejrzeć na wieżowcu w Mandaluyong na Filipinach. Była częścią międzynarodowej kampanii reklamy McDonalda “Eyes on your fries!”
Jeśli szukacie jak stworzyć skuteczną reklamę, zapraszamy do kontaktu z naszą agencją reklamy zewnętrznej.