Witaj w trzeciej części naszej fascynującej serii artykułów poświęconych ciekawym reklamom zewnętrznym! Jeśli śledziłeś nasze poprzednie publikacje, wiesz już, jak ogromny wpływ na nasze życie codzienne mają reklamy, które spotykamy na ulicach, w komunikacji miejskiej czy nawet na niebie w formie reklam balonowych. W tej części serii skupimy się na kolejnych przykładach reklam, które zaskakują, bawią, a czasem nawet zmuszają do głębokiej refleksji. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji zapoznać się z naszymi poprzednimi artykułami to zapraszamy: Najciekawsze reklamy zewnętrzne Część 2 oraz Najciekawsze reklamy zewnętrzne.
Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak to jest, że niektóre reklamy zostają w naszej pamięci na długo, podczas gdy inne szybko znikają w otchłani zapomnienia? Czy jest w tym jakaś magia czy może precyzyjnie przemyślana strategia? Odpowiedzi na te pytania, a także wiele innych ciekawostek, znajdziesz w dzisiejszym artykule.
Zapraszamy do lektury i odkrywania świata reklam, które potrafią być nie tylko efektywne, ale i niezwykle kreatywne. Niezależnie od tego, czy jesteś profesjonalistą w dziedzinie marketingu, czy po prostu osobą ciekawą świata, mamy nadzieję, że znajdziesz tu coś dla siebie.
Zatem zaczynajmy, kolejna dawka inspirujących reklam zewnętrznych czeka na odkrycie!
Billboardy muszą być kreatywne, żeby przyciągnąć uwagę. Carslberg zapomniał o ironicznych zwrotach czy sprytnym rozmieszczeniu i poszedł prosto do naszych serc (i żołądków) z darmowym piwem. Tak, ten plakat, który pojawił się w Londynie w tym tygodniu, pozwalał przechodniom zatrzymać się na pintę. Billboard został stworzony przez agencję reklamową Fold7 i Mission Media, a nadzorował go ochroniarz. W dużych, pogrubionych literach ogłaszał się jako „Prawdopodobnie najlepszy plakat na świecie”. Na pewno wzbudził ogromne zainteresowanie.
Korzystając również z unikalnych możliwości reklamy zewnętrznej, firma Nissan nawiązała współpracę z JCDecaux, aby promować swój nowy model Pathfinder przed jego premierą w 2022 roku. Tradycyjne przystanki autobusowe w Nowym Jorku, Bostonie i Chicago zostały wyposażone w ławki z bali, a w kilku miejscach w Bostonie i Chicago zbudowano specjalne dachy w formie namiotów. Razem z przyciągającymi wzrok elementami reklamowymi w całych miastach, dały Nissanowi unikalną możliwość pozyskania potencjalnych klientów i zachęcenia zapracowanych osób dojeżdżających do pracy i mieszkańców miast do powrotu do korzeni.
Wcale nie trzeba dużo by reklama się wyróżniała. Wystarczy odrobina kreatywności i gotowe. W tym przypadku wystarczyło użyć odrobiny folii przypominającej kabel by zasugerować widzom, że to właśnie firma jest w stanie dostarczyć zieloną energię do użytkownika.
I jak tu nie skorzystać z usług takiej siłowni? Jeśli potrafi udźwignąć cały budynek to tylko pewnie wystarczy wejść i forma sama się robi 🙂
Portal rekrutacyjny jobsintown postanowił okleić automaty vendingowe oraz bankomaty niestandardową reklamą z hasłem: „Życie jest zbyt krótkie na złą pracę”. Jak myślicie skłonił do refleksji i zachęcił do szukania pracy czy wręcz odwrotnie zniechęcił, bo inni mają jeszcze słabsze pracę? Jeśli szukacie jak zorganizować skuteczne Kampanie rekrutacyjne to zapraszamy do kontaktu z naszą agencją reklamy zewnętrznej.
Ja na swoją nie narzekam mając przyjemność szukać dla Was kolejnych ciekawych reklam, które z pewnością zawitają także na naszym fanpage. Zachęcamy do śledzenia kolejnych wpisów blogowych na których poruszamy tematykę reklamy zewnętrznej. Z pewnością znajdziecie na niej wiele inspiracji i pomysłów na kampanie reklamowe w całej Polsce.