Paczkomaty to jedno z wygodniejszych rozwiązań odbiorów paczek. Nic dziwnego, że są tak popularne. Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że paczkomaty zrewolucjonizowały rynek pocztowy. Aż 80% internautów jako sposób dostawy wybiera odbiór w paczkomacie InPost. Obecnie w Polsce jest ponad 18000 urządzeń.
Szacunkowo miesięcznie z paczkomatów korzysta około 2 miliony osób! Takie liczby nie pozostają obojętne dla reklamodawców. Oczywiście mogą wykorzystać paczkomaty do stworzenia potężnej zasięgowo kampanii reklamowej.
Tak właśnie zrobił nasz klient – firma Diety od Brokuła. W tym artykule dowiecie się między innymi jaki był cel kampanii naszego klienta oraz jak wygląda oklejanie paczkomatów.
Catering Diety od Brokuła oferuje dowóz posiłków dla osób, które intensywnie ćwiczą, chcą zrzucić kilka kilogramów lub po prostu zdrowo się odżywiać. Firmie zależało na dotarciu do osób w miejscowościach, w których posiadają swoje oddziały.
Realizacja kreatywnej i niestandardowej kampanii reklamowej w formie oklejenia paczkomatów zapewnia łatwą zapamiętywalność reklamy. Naszemu klientowi udało dotrzeć się do osób z prawie każdej kategorii wiekowej. Od młodych, aktywnych fizycznie osób, po osoby starsze, które dbają o zdrowe odżywianie i dobre samopoczucie. Tak, starsze osoby również korzystają z paczkomatów! 58% osób powyżej 60 roku życia korzysta z usług firmy InPost.
Ze względu na to, że Diety od Brokuła oferują bardzo zróżnicowane posiłki, był to trafny wybór nośnika reklamowego.
Paczkomaty oferują dwa rodzaje reklamy. Do wyboru mamy oklejanie paczkomatów lub reklamę wyświetlaną na ekranie. Najczęściej wybierana reklama na paczkomatach inpost to pierwsza opcja czyli umieszczenie swojego materiału reklamowego na powierzchni paczkomatu
Firma cateringowa Diety od Brokuła postawiła na oklejenie 4 kolumn paczkomatów, tak aby być widocznym nie tylko dla osób, które odbierają paczki, ale także innych przechodniów.
Duża powierzchnia oklejenia zapewnia doskonałą ekspozycję – zarówno w dzień, jak i w nocy. Paczkomaty są podświetlane, dlatego reklamę widać nawet wtedy, gdy ktoś zapracowany przyjedzie odebrać swoją przesyłkę o północy.
Nie musisz angażować dodatkowych osób, żeby Twoja reklama widniała na paczkomatach. Wszystkim zajmujemy się my. Od projektu graficznego, po druk, montaż i demontaż reklamy.
Chcesz zobaczyć, jak przebiega proces oklejania paczkomatów? Przygotowaliśmy film z montażu reklamy firmy Diety od Brokuła na paczkomatach. Zobacz sam –
Nasz klient przygotował projekt graficzny we własnym zakresie. Firmie zależało na spójnej komunikacji wizualnej swojej marki. Nie masz grafika? Nic straconego! Przygotujemy dla Ciebie projekt graficzny, który będzie spełniał Twoje oczekiwania.
Zobacz też case study innej firmy, dla której zrealizowaliśmy reklamy na paczkomatach inpost.