W Polsce ponad 3 miliony osób są przedsiębiorcami prowadzącymi własne firmy. Jest to spora grupa osób, która mimo zawirowań w wielu branżach stale rośnie i nie widać oznak by ten trend miał się odwrócić. Tylko w 2021 założono 170 tys. nowych przedsiębiorstw. Zdecydowana większość z tych działalności to jednoosobowe działalności gospodarcze bądź firmy mające tylko kilku pracowników. W takich firmach często ich właściciele bardzo identyfikują się ze swoimi działalnościami, a sukces firmy jest jednoznaczny z sukcesem konkretnej osoby. Dlatego dziś postaramy się przybliżyć Wam możliwość sprezentowania reklamy dla przedsiębiorcy.
Nie jest to z pewnością standardowy prezent, ale dzięki temu może sprawić dużą radość osobie, którą chcemy obdarować. Często zdarza się sytuacja, kiedy przedsiębiorca zakłada swoją działalność może to być sklep albo punkt usługowy i start jest ciężki. Klientów mało, a rachunki i inne koszty utrzymania nie oferują taryfy ulgowej na dobry start. Nie przypadkowo mawia się, że “reklama jest dźwignią handlu” i nie tylko handlu. Dzięki skutecznej reklamie można dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów, którzy później mogą polecić usługi kolejnym osobom.
Agencja reklamowa Lokalmedia ma w swojej ofercie wiele różnych możliwości reklamowania się. We większości miast jeździ komunikacja miejska, w których można posiadać swoją reklamę na ekranach albo okleić autobus czy tramwaj. Z racji, że korzystają z niej każdego tysiące osób jest to z pewnością dobry pomysł by wypromować działalność, a tym samym być dobrym pomysłem na prezent dla przedsiębiorcy.
W praktycznie każdej miejscowości istnieją paczkomaty, które można okleić zgodnie ze swoim życzeniem. Ciekawą opcją z jakiej można skorzystać jest możliwość promowania się na ekranach w supermarketach eurospar czy intermarche, które mają swoje sklepy w wielu miejscowościach, dzięki czemu można dotrzeć do naprawdę wielu różnych klientów ku uciesze właściciela firmy. Z pewnością zdecydowanie przyczyni się to do rozwoju firmy i zdobywaniu swojego udziału na lokalnym rynku.
Kluby fitness są coraz popularniejsze w naszym kraju, dzięki czemu gwarantują do wielu osób, ale co warto podkreślić do ludzi o pewnych zainteresowaniach. O ile reklama w supermarketach, paczkomatach czy reklama w komunikacji miejskiej może dotrzeć do praktycznie każdej osoby to reklama w klubach fitness dociera do dużo bardziej określonego klienta. Z pewnością przeciętnie bardziej troskliwego o swoje zdrowie czy wygląd.
Z kolei tzw. citylighty czy reklama na przystankach miejskich dotrą do odbiorców w momencie, gdy czekają na swój transport albo przechodzą obok nich, bo większość przystanków miejskich jest zlokalizowana w miejscach, które są bardzo często odwiedzane przez mieszkańców.
Podsumowując reklama może być świetnym i kreatywnym prezentem dla przedsiębiorcy, szczególnie dopiero rozpoczynającego swoją karierę. Z pewnością nasi doradcy będą w stanie określić, jaka reklama będzie najbardziej skuteczna w danym mieście i dla jakiej branży warto ją zastosować. Bardzo prawdopodobne, że po latach tego rodzaju prezent będzie wielokrotnie wspominany, jako przełomowy moment w historii firmy, dzięki któremu pozyskano wielu stałych klientów.