Zaplanuj z nami kampanię na Euro 2024
Lokalmedia reklama zewnętrzna
Strona główna » Blog » Reklama na autobusach: Plusy i minusy
plusy minusy reklama na autobusach

Reklama na autobusach: Plusy i minusy

Reklama na autobusach to bardzo popularny sposób dotarcia do dużej liczby potencjalnych klientów. W 2022 roku wg raportu Izby Reklamy Zewnętrznej rynek reklamy na autobusach w Polsce był warty ponad 38 mln zł i wzrósł o 33% względem roku 2021. Sprawia to ,że Reklama na autobusach jest dostępna w coraz większej ilości miast. Aktualnie liczba ta przekroczyła już ponad 100 miast, które umożliwiają oklejanie pojazdów komunikacji miejskiej w celach promocyjnych. Jeśli rozważasz ten rodzaj reklamy z pewnością przyda Ci się wiedza o tego rodzaju kampanii reklamowej.

reklama na autobusach

Plusy reklamy na autobusach:

  1. Duży zasięg – reklama na autobusach dociera do wielu osób, zarówno na trasie, którą przemierza pojazd, jak i w miejscu postoju lub przesiadki.
  2. Mobilność – pojazd przemieszczający się po mieście daje dużą możliwość dotarcia do różnych grup odbiorców, w różnych dzielnicach, co jest korzystne dla lokalnych firm.
  3. Wzmacnia markę – widoczność reklamy na autobusie może zwiększyć świadomość marki i pozytywny wizerunek firmy, a także przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
  4. Odporność na adblockery – w przeciwieństwie do reklam internetowych, reklama na autobusie nie jest podatna na blokowanie przez oprogramowanie blokujące reklamy.
reklama na autobusach

Minusy reklamy na autobusach:

  1. Koszty – reklama na autobusie może być droga, szczególnie w przypadku dłuższych kampanii i umieszczania reklam na większej liczbie pojazdów. Jednocześnie im dłuższa tym pojedynczy autobus wychodzi taniej. Masz też większe możliwości negocjacji ceny.
  2. Krótki czas ekspozycji – reklama na autobusie przemija szybko, a czas trwania ekspozycji jest krótki, szczególnie w przypadku autobusów miejskich, co może wpłynąć na skuteczność kampanii.
  3. Brak kontroli nad ekspozycją – trasa i postój autobusu są ustalane przez przewoźnika, a nie przez reklamodawcę, co oznacza, że nie ma pełnej kontroli nad ekspozycją reklamy.

Skontaktuj się z ekspertami od reklamy zewnętrznej w komunikacji

Jeśli nadal zastanawiasz się czy reklama na autobusach to skuteczne rozwiązanie dla Twojej firmy skontaktuj się z naszymi doradcami. Nasi eksperci przeprowadzili tysiące kampanii reklamowych z wykorzystaniem autobusów i z pewnością będą mogli udzielić informacji, czy warto oklejać autobusy swoją reklamą. Może się zdarzyć, że w przypadku Twojego rodzaju działalności będziemy mogli zaoferować bardziej skuteczne metody promowania, które lepiej dotrą do klienta docelowego.

Jeśli chcesz dowiedzieć zachęcamy do przejścia na naszą główną stronę poświęconą reklamom w komunikacji zarówno w wersji: reklama na autobusach, ale także na monitorach umieszczonych w ich wnętrzu, ramkach. Komunikacja oferuje naprawdę wiele możliwości promowania z którego przedsiębiorcy korzystają bardzo często.

Za każdym razem oferujemy kompleksową obsługę kampanii reklamowej na autobusach. Możemy stworzyć dla Ciebie grafikę. Po naszej stronie leży montaż okleiny na autobusie oraz jej późniejszy demontaż. Jedynie co musisz robić to sprawdzać, ilu klientów, pracowników, kontrahentów przybywa, dzięki reklamie na autobusach.

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Z nami zamówisz reklamę, jaką chcesz, kiedy chcesz i gdzie tylko chcesz!

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Kontakt z doradcą ds. reklamy zewnętrznej
reklama@lokalmedia.pl
Skopiowano

Wypełnij formularz

i uzyskaj darmową wycenę

Kontakt
Zapisz się do newslettera

Zwiększ swoją wiedzę o reklamie

Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych przez firme LM OOH Sp. z o.o. z siedziba w Garbary 53/1, 61-869 Poznan, NIP: 7831877643 w celu wysylki wiadomosci.

© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2024