Reklama w pojazdach komunikacji miejskiej to jedna z najskuteczniejszych i najbardziej innowacyjnych form promocji w dzisiejszych czasach. Ruchome billboardy, jakie stanowią tramwaje, autobusy czy metro, przyciągają uwagę przechodniów, kierowców i podróżnych, co skutkuje zwiększeniem zasięgu reklamy oraz jej efektywności. Z poniższego artykułu dowiesz się, jak wykorzystać potencjał reklamowy pojazdów komunikacji miejskiej. Pozyskasz też wiedzę na temat, jakie korzyści niesie ze sobą taka forma promocji, jakie są trendy na rynku reklamowym. Sprawdzisz też możliwości reklamowe posiadają pojazdy zarządzane przez przedsiębiorstwa komunikacyjne, jak MPK, ZTM, MZK, MZA w różnych miastach. Zapraszamy również do kontaktu by pozyskać konkretną informację ile kosztuję reklama w autobusach, a ile reklama na autobusach w danym mieście i w określonej ilości pojazdów.
Reklama w pojazdach komunikacji miejskiej działa na zasadzie ruchomych billboardów. Autobusy, tramwaje czy metro, które poruszają się po ulicach miasta, przyciągają uwagę przechodniów, kierowców i pasażerów innych pojazdów. Dzięki temu, reklama na takim pojeździe jest bardziej skuteczna niż ta, która znajduje się na stałym obiekcie.
Reklama na pojazdach komunikacji miejskiej ma wiele korzyści. Przede wszystkim, pozwala na dotarcie do dużej liczby osób w krótkim czasie. Pojazdy komunikacji miejskiej poruszają się po całym mieście, dzięki czemu reklama dociera do różnych grup odbiorców. Ponadto, taka forma reklamy pozwala na zwiększenie zasięgu marki oraz wzrost świadomości jej istnienia. Kierowcy, pasażerowie i przechodnie zapamiętują reklamę i łatwiej ją rozpoznają w innych miejscach. Reklama na autobusach jest już dostępna w ponad 100 miastach w Polsce i ilość ta stale rośnie.
Na rynku reklamowym pojawiają się coraz bardziej innowacyjne sposoby na wykorzystanie potencjału reklamowego pojazdów komunikacji miejskiej. Jednym z nich są tzw. tramwaje oklejane w taki sposób, aby wyglądały jak np. paczka gum do żucia, co wzbudza dodatkowe zainteresowanie i przyciąga uwagę przechodniów. Ciekawe oklejenie autobusu albo tramwaju walnie przyczyni się do zwiększenia zainteresowania reklamą. Wiele z nich stawało się później tzw. viralami czyli ludzie bez dodatkowego wsparcia finansowego udostępniali i przesyłali sobie nawzajem zdjęcia z ciekawymi reklamami.
W pojazdach zarządzanych przez MPK, ZTM, MZA czy MZK znajdziemy również monitory reklamowe oraz ramki których udostępnianiem dla reklamodawców zajmuję się agencja reklamowa Lokalmedia. Wyświetlają nie tylko reklamy, ale także materiały rozrywkowe, dzięki czemu skutecznie przyciągają wzrok pasażerów. Umila im to czas spędzony w podróży, a firmom pozwala pozyskiwać nowych klientów. Reklama w autobusach i tramwajach pozwala dotrzeć każdego dnia do tysięcy potencjalnych klientów. Popularność reklamy w przedsiębiorstwach komunikacyjnych bardzo szybko rośnie, a kolejne miasta decydują się na współpracę z agencjami reklamowymi i montowanie ekranów reklamowych.
Zainteresowała Cię reklama w ZTM, MPK, MZK, MZA? Skontaktuj się z nami i uzyskać darmową wycenę reklamy w pojazdach komunikacji miejskiej w całej Polsce.