Nasze najnowsze wpisy

Nośniki DOOH (digital-out-of-home) – dlaczego warto o nich pomyśleć przy planowaniu kampanii?
„Kiedy ekran wygrywa z papierem, czyli sytuacje kiedy warto pomyśleć o wykorzystaniu ekranów reklamowych?” Na początek przytoczę Wam fragment rozmowy z klientem, z którym mam bardzo często do czynienia: - Ekrany? Nie, Panie Marcinie, to nie dla mnie. - Rozumiem Panie...

Dlaczego reklama w Paczkomatach nie działa?
Na czym w ogóle polega reklama w Paczkomatach? Chcąc odpowiedzieć na pytanie, dlaczego taka forma reklamy jest nieskuteczna, należy najpierw zacząć od powiedzenia, na czym ona w ogóle polega. Ekrany w Paczkomatach to nowoczesny i niestandardowy nośnik reklamowy DOOH...

Czy reklama w komunikacji miejskiej jest skuteczna?
Szybko, tanio, “po rabacie”. Gdyby można było powiedzieć kilka słów o preferencjach zakupowych studentów, wyżej wymienione kryteria z pewnością uplasowałyby się gdzieś w czołówce.

Jak dotrzeć do studentów? Zareklamuj się na uczelniach!
Szybko, tanio, “po rabacie”. Gdyby można było powiedzieć kilka słów o preferencjach zakupowych studentów, wyżej wymienione kryteria z pewnością uplasowałyby się gdzieś w czołówce.

Jak stworzyć efektywny proces rekrutacji?
W początkowych latach prowadzenia firmy jeden z największych problemów stanowiła dla mnie rekrutacja. Cały proces związany właśnie z pozyskiwaniem nowych pracowników był dla mnie dużym wyzwaniem. Nie chodziło o niską liczbę osób chętnych do pracy, ponieważ z tym nie...

Jak kupować zewnętrzną reklamę video?
Wiele osób, które są właścicielami małych, średnich przedsiębiorstw lub pracują w dziale marketingu inwestują w zewnętrzne formy reklamy typu radio, billboardy czy gazety.Jedną z najpopularniejszych form reklamy zewnętrznej ostatnimi czasy jest zewnętrzna reklama...

Kilka słów o employer brandingu
Jakiś czas temu miałem przyjemność uczestniczyć w konferencji organizowanej przez Uczelnię Collegium da Vinci w Poznaniu zatytułowanej „Przyjazna edukacja zespołów kluczem do employer brandingu”. Employer branding - działania mające na celu budowanie atrakcyjnej marki...

Reklama w kolejach
Miliony pasażerów korzystają z kolei W samym czerwcu 2018 roku kolej wybrało 25,9 mln podróżnych. W pierwszym półroczu 2018 roku kolejami podróżowało 150,5 mln osób. Ze względu na odległość między miejscem zamieszkania, a miejscem pracy podróż kolejami dla wielu osób...

Football manager cz.2
Nie ma takiego budżetu, który zastąpi złe zarządzanie zespołem W poprzednim artykule opisałem pierwsze 4 zasady złotej 11-tki zarządzania zespołem. Poniżej przedstawię wam 3 kolejne, które pokazują, że niezależnie jak wielki jest budżet Twojej firmy, nie zastąpi on...

Football manager cz.1
Świat biznesu i świat footballu są bardzo do siebie zbliżone Mam nadzieję, że poniższy wpis zwiększy Twoją efektywność zarządzania zespołem. Niezależnie czy jesteś wielkim fanem footballu czy masz problemy z definicją spalonego, uwierz mi, świat biznesu i footballu...