fbpx

Monitory reklamowe
w Carrefour

Carrefour to największa sieć hipermarketów w Polsce posiada łącznie 239 sklepów na terenie całego kraju skupiająca się jednak w dużej mierze w największych polskich miastach. Sieć Carrefour postawiła na zasięg, wyposażając w ekrany reklamowe 201 sklepów, czyli ponad 84% ze swoich lokalizacji. Monitory
w supermarketach Carrefour to przede wszystkim dotarcie klientów sklepów powierzchniowych oraz centrum handlowych, czyli do ogromnej liczby klientów.

Carrefour w liczbach

0
Sklepów
0
Wyświetleń
na godzinę
0 mln
Kontaktów
miesięcznie
0
Ekranów

Formularz Carrefour

Monitory reklamowe w Carrefour

Advertising screens in Carrefour

Supermarkety Carrefour

Carrefour to sieć hipermarketów i supermarketów wywodząca się z Francji. W Polsce istnieje 89 hipermarketów, ponad 150 supermarketów oraz prawie 600 sklepów osiedlowych i specjalistycznych. Dodatkowo sieć posiada 45 własnych stacji benzynowych.

Sieć Carrefour stawia na bezpieczeństwo i wysoką jakość sprzedawanych produktów. Kolejnymi składowymi sukcesu sieci jest oferowanie niskich cen w połączeniu z bliskością lokalizacji sklepów. Klienci Carrefour robiąc zakupy mają dostęp do szerokiej oferty produktów premium, ekologicznych, polskich jak i lokalnych.

0

ROZMIAR

Ekrany – 22-55 cale

ILOŚĆ

Ekrany – 1188
Lokalizacje – 216

ZASIĘG

10 mln. kontaktów miesięcznie

}

CZĘSTOTLIWOŚĆ

Spoty wyświetlają się co 5 minuty

Jak to wygląda?

Pokazujemy, jak ekrany reklamowe w Carrefour wyglądają w praktyce.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

Dział Finansów

Serwis

[contact-form-7 id="6413" title="formularz-kontaktowy" html_id="formularz-polski"]
[contact-form-7 id="6421" title="formularz-kontaktowy-en" html_id="formularz-angielski"]