Case study kampanii Sports Direct w klubach fitness

Sports Direct to założona w Wielkiej Brytanii spółka zajmująca się handlem detalicznym sprzętu sportowego. Posiadają bardzo rozległy asortyment, dzięki któremu mogą sprostać nawet najbardziej wymagającym klientom. Celem firmy było dotarcie do osób zainteresowanych szeroko pojętym sportem w celu pobudzenia popytu na jej asortyment.

Case study w liczbach

14

Klubów fitness

220 tys.

Kontaktów z reklamą

228 tys.

Wyświetleń spotu

68

Monitorów reklamowych

reklama siłownia

Bezpośrednio skierowana kampania

Zaproponowaliśmy klientowi jak najbardziej dopasowane do tego celu rozwiązanie – kampanię na ekranach w klubach fitness. W ten sposób dotarliśmy do grupy wybranej przez Sport Direct, czyli osób uprawiających sport, ćwiczących na siłowni / w klubie fitness. Sam spot klienta pokazywany był pomiędzy specjalnie dobranymi pod zainteresowania klubów fitness pasmami tematycznymi, dlatego idealnie wpasował się w ramówkę około sportowych materiałów.

Kreacja

Stworzona kreacja została podzielona na 4 części, czyli logo Sports Direct oraz ukazanie 3 różnych rodzajów asortymentu – sprzętu crossfit/fitness, sprzętu do biegania oraz sprzętu turystycznego. Dzięki tej dywersyfikacji i ciekawej kolorystyce wpadał w oko oraz pokazywał szeroki asortyment sklepów Sports Direct. Dzięki temu reklama w klubach fitness przyciągała wzrok i wyróżniała się spośród innych materiałów wyświetlanych na ekranach.
reklama kluby fitness

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Case study fitness
© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks