Case study kampanii iDream w komunikacji miejskiej

iDream szukał rozwiązania, za pomocą którego będzie w stanie dotrzeć do jak największej liczby osób w każdym z tych miast i tylko w tych miastach (dlatego TV ogólnopolska nie wchodziła w grę). Dodatkowo chodziło o odpowiednie dostosowanie komunikatu do danego miasta i możliwość szybkiej realizacji takiej kampanii (nawet w 2 dni od potwierdzenia realizacji).

Case study w liczbach

9

Miast

3 mln

Wyświetleń

717

Pojazdów

1144

Ekranów

reklama na ekranach w autobusach

Bezpośrednio skierowana kampania

W tym celu zaproponowanym przez nas rozwiązaniem były ekrany w komunikacji miejskiej we wszystkich z tych 11 miast. Komunikacją miejską codziennie poruszają się w Polsce miliony pasażerów i właśnie do nich kierowany był komunikat. W ten sposób iDream mógł dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów w każdym z miast i wypromować aktualne oferty. Reklama w autobusach przyciąga wzrok pasażerów pozwalając im zapoznać się z treścią reklam, ale także z ciekawostkami i informacjami ważnymi, dla konkretnego miasta.

Kreacja

W zależności od prowadzonej kampanii na pierwszym planie pokazana była aktualna oferta specjalna. Trwała ona przez dłuższą część spotu, tak aby pasażerowie mogli spokojnie spojrzeć i dowiedzieć się czego dana oferta dotyczy. Końcowa plansza była zmienna dla każdego miasta, pokazując dokładny adres salonu.
reklama na ekranach w autobusach

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Case study iDream
© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks