Case study kampanii na paczkomatach Inpost

Just Gym to jedna z najszybciej rozwijających się sieci klubów fitness w Polsce. Firma posiada kilkanaście klubów fitness w największych miastach w Polsce. Największymi atutami sieci jest 24-godzinny czas pracy oraz niska cena karnetu. Just Gym za cel obrał sobie dotarcie do segmentu młodych ludzi, w dużej mierze studentów, i do nich kierowanie swojej komunikacji marketingowej. Spółka chciała zrealizować niecodzienną, niestandardową kampanię. 
reklama inpost

Case study w liczbach

4

Miasta

830 tys.

Kontaktów

16

Paczkomatów

64

Kolumny

reklama paczkomaty

Niestandardowe rozwiązanie

W odpowiedzi na potrzeby klienta zaproponowaliśmy kampanię
w formie oklejenia materiałem reklamowym paczkomatów InPost. Wybraliśmy akurat to rozwiązanie z czterech powodów:

- Niestandardowa, ciekawa i zauważalna forma reklamy.

- Możliwość dokładnego targetowania kampanii w okolicach klubów fitness.

- Możliwość dobrania komunikatu do konkretnego miasta.

- Dotarcie do stosunkowo młodego segmentu klientów.

Kreacja

Do kampanii wykorzystane zostały 4 różne kreacje w zależności od miasta, w którym znajdował się paczkomat. Same kreacje w oczywisty sposób nawiązywały do symboli każdego z miast. Co ważne, materiał reklamowy musiał zostać dokładnie nałożony na siatki każdego z paczkomatów, dlatego litery nie przecinają się i przekaz jest jasny i klarowny. Ciekawa reklama na paczkomatach sprawiła, że zainteresowanie marką JUST GYM wzrosło w okresie trwania reklamy
reklama paczkomaty

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Case study Just Gym
© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks