Case study kampanii CH Posnania w Kolejach Wielkopolskich

Centrum handlowe Posnania to powstały w 2016 roku największy tego typu obiekt w Wielkopolsce i jeden z pięciu największych w Polsce. Galeria, dzięki swojej wielkości w mnogości różnorodnych sklepów ściąga klientów z całej Wielkopolski. Za cel klient obrał sobie dotarcie do mieszkańców nie tylko stolicy Wielkopolski – Poznania, ale również do klientów zamieszkujących większe i mniejsze miejscowości w całym województwie.

Case study w liczbach

48

Pociągów

1 mln

Wyświetleń

300

Ekranów

660 tys.

Kontaktów z reklamą

Reklama w Kolejach Dolnośląskich

Szeroki zakres działań

Przy tym celu kampanii i chęci klienta do dotarcia do całego województwa wybraliśmy kampanię na ekranach w pociągach kolei aglomeracyjnych, w tym przypadku w Kolejach Wielkopolskich. W ten sposób Posnania miała możliwość dotarcia do osób, które nie odwiedzają nader często Poznania z komunikacją marketingową spójną z tym co można było zobaczyć na terenie samego miasta. Między innymi dzięki takiej dywersyfikacji działań reklamowych Posnania jest najpopularniejszą galerią handlową w Wielkopolsce, do czego przyczyniły się działania, jak wspomniana reklama w pociągach.

Kreacja

W tym przypadku, podczas kampanii w okresie przedświątecznym, użyte zostały akcenty świąteczne takie jak zielony kolor tła symbolizujący choinkę, bombki czy spadające płatki śniegu. Posnania przy tej kampanii zdecydowała się wypromować atrakcję dla najmłodszych gości, czyli wioskę Mikołaja, lodowisko i świąteczną ciuchcię. Wyświetlająca się reklama w pociągach pokazywała się na wielu ekranach, dzięki czemu udało się dotrzeć kreacją do tysięcy osób w jakże ważnym dla galerii handlowych okresie przedświątecznym
reklama w kolejach

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Case study kampanii CH Posnania w Kolejach Wielkopolskich
© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks