Case study kampanii rekrutacyjnej z pełną obsługą graficzną

Dla naszego klienta Barry Callebaut przygotowaliśmy kreację graficzną, którą wykorzystano do oklejenia paczkomatów podczas kampanii rekrutacyjnej. Wykonaliśmy sesję zdjęciową, która kreowała identyfikację marki – producenta czekoladek.

Dodatkowo zdjęcia były wykorzystane do wsparcia kampanii employer brandingowej w Social Mediach.

Podczas kampanii liczba kontaktów z reklamą (odebranych paczek) wyniosła 106000 – biorąc pod uwagę osoby przechodzące obok paczkomatu dałoby to znacznie większą liczbę!
reklama rekrutacja
reklama rekrutacja

Cel kampanii

Kampania reklamowa na prośbę naszego klienta Barry Callebout Polska miała na celu głównie zwiększyć świadomość marki jako pracodawcy. Jest to firma produkująca czekoladki, więc musieliśmy zadbać także o to. Głównym celem było stworzenie kreacji, w której pracownicy różnych szczebli mogli lepiej identyfikować się z firmą.

W związku z tym padł pomysł połączenia stanowisk z konkretnymi czekoladami. Stąd np. dział human resources (HR) był w kształcie Serca.

Następnym krokiem było przygotowanie sesji zdjęciowej w naszym studio i stworzeni zdjęć do kampanii. Tym sposobem zajęliśmy się całą realizacją – zakup mediów + stworzenie kreacji.

Dzięki odpowiedniemu zasięgowi kampanii zbudowaliśmy większą świadomość o pracodawcy, a trwająca kampania rekrutacyjna firma zaczęła cieszyć się większym zainteresowaniem

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Case study rekrutacja
© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks