Case study kampanii rekrutacyjnej Amazon w supermarketach

Spółka Amazon jest największym serwisem oferującym sprzedaż internetową na świecie. Oddział Amazon w Polsce posiada 5 centrów logistycznych, w których zatrudnienie znajduje 14 tysięcy pracowników. Stale jednak się rozrasta i rekrutacja niemal nigdy nie ustaje. 
Firma szukała punktów styku z potencjalnymi pracownikami na polskim rynku pracy i wielokrotnie wybierała reklamę w supermarketach, jako sposób by kampania rekrutacyjna przyciągnęła wielu kandydatów do pracy

Case study w liczbach

9

Miast

1 mln

Kontaktów z reklamą

108

Monitorów

17

Supermarketów

reklama w sklepach

Szeroki zasięg działań

Naszą propozycją były ekrany w supermarketach Intermarche
oraz Tesco. Supermarket to miejsce, gdzie codziennie przewija się kilka tysięcy ludzi, którzy zmuszeni są krótszą bądź dłuższą chwilę poczekać w kolejce do kasy. Dzięki umieszczonym tam ekranom możemy skupić ich uwagę i w przypadku Amazona zachęcić
do kontaktu w sprawie pracy.

Za pomocą tego rozwiązania docieramy nie tylko do mieszkańców dużych ośrodków miejskich,
ale także do potencjalnych pracowników z mniejszych miast.

Kreacja

Amazon postawił na bardzo prostą kreację w postaci prostego spotu na bazie praktycznie jednej planszy. Wyeksponowane zostały napisy „PRACA”, „Już rekrutujemy! Nie czekaj!” oraz co bardzo ważne — zarobki. W ten sposób osoby już na etapie rozważania oferty mogły obliczyć potencjalne zarobki.

Na koniec dla każdego z miast, pokazane zostały miejsca i daty spotkań rekrutacyjnych w danym mieście, dlatego każdy obserwator mógł w swoim mieście wiedzieć, dokąd się udać.

reklama w sklepach

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

Case study Amazon
© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks