fbpx

Case study kampanii rekrutacyjnej z pełną obsługą graficzną

 

Dla naszego klienta Barry Callebaut przygotowaliśmy kreację graficzną, którą wykorzystano do oklejenia paczkomatów podczas kampanii rekrutacyjnej. Wykonaliśmy sesję zdjęciową, która kreowała identyfikację marki – producenta czekoladek.
Dodatkowo zdjęcia były wykorzystane do wsparcia kampanii employer brandingowej w Social Mediach.
Podczas kampanii liczba kontaktów z reklamą (odebranych paczek) wyniosła 106000 – biorąc pod uwagę osoby przechodzące obok paczkomatu dałoby to znacznie większą liczbę!
Uzyskaj wycenę

Case study kampanii rekrutacyjnej z pełną obsługą graficzną

 

Dla naszego klienta Barry Callebaut przygotowaliśmy kreację graficzną, którą wykorzystano do oklejenia paczkomatów podczas kampanii rekrutacyjnej. Wykonaliśmy sesję zdjęciową, która kreowała identyfikację marki – producenta czekoladek.
Dodatkowo zdjęcia były wykorzystane do wsparcia kampanii employer brandingowej w Social Mediach.
Podczas kampanii liczba kontaktów z reklamą (odebranych paczek) wyniosła 106000 – biorąc pod uwagę osoby przechodzące obok paczkomatu dałoby to znacznie większą liczbę!
Uzyskaj wycenę

Cel kampanii

 

Kampania reklamowa na prośbę naszego klienta Barry Callebout Polska miała na celu głównie zwiększyć świadomość marki jako pracodawcy. Jest to firma produkująca czekoladki, więc musieliśmy zadbać także o to. Głównym celem było stworzenie kreacji, w której pracownicy różnych szczebli mogli lepiej identyfikować się z firmą.
W związku z tym padł pomysł połączenia stanowisk z konkretnymi czekoladami. Stąd np. dział human resources (HR) był w kształcie Serca.
Następnym krokiem było przygotowanie sesji zdjęciowej w naszym studio i stworzeni zdjęć do kampanii. Tym sposobem zajęliśmy się całą realizacją – zakup mediów + stworzenie kreacji.
Dzięki odpowiedniemu zasięgowi kampanii zbudowaliśmy większą świadomość o pracodawcy.

Cel kampanii

 

Kampania reklamowa na prośbę naszego klienta Barry Callebout Polska miała na celu głównie zwiększyć świadomość marki jako pracodawcy. Jest to firma produkująca czekoladki, więc musieliśmy zadbać także o to. Głównym celem było stworzenie kreacji, w której pracownicy różnych szczebli mogli lepiej identyfikować się z firmą.
W związku z tym padł pomysł połączenia stanowisk z konkretnymi czekoladami. Stąd np. dział human resources (HR) był w kształcie Serca.
Następnym krokiem było przygotowanie sesji zdjęciowej w naszym studio i stworzeni zdjęć do kampanii. Tym sposobem zajęliśmy się całą realizacją – zakup mediów + stworzenie kreacji.
Dzięki odpowiedniemu zasięgowi kampanii zbudowaliśmy większą świadomość o pracodawcy.

Skontaktuj się z nami:

 

kontakt Telefon

Telefon:
+48 501 310 662

Mail:
Napisz

Usługi graficzne dron