- Duża liczba odbiorców
Reklama w autobusach może dotrzeć do ogromnej liczby odbiorców. Każdego dnia setki osób korzystają z transportu publicznego, co daje ogromny potencjał reklamowy dla firm. Dzięki temu reklama w autobusach może dotrzeć do różnych grup docelowych, a to zwiększa jej skuteczność.
- Mobilność
Reklama w autobusach jest mobilna, co oznacza, że może dotrzeć do różnych miejsc i ludzi. Autobusy poruszają się po różnych trasach, co daje możliwość dotarcia do różnych grup docelowych. Dodatkowo każdego dnia poruszają się po innych trasach, więc każdego dnia dotrzesz do innych osób.
- Wysoka widoczność
Reklama w autobusach jest bardzo widoczna, co przyciąga uwagę potencjalnych klientów. Monitory znajdują się w bardzo widocznych miejscach, dzięki czemu skutecznie przyciągają wzrok. Na ekranach wyświetlają się również ciekawostki oraz ważne z perspektywy mieszkańca informacje o tym co dzieję się w mieście, dlatego wiele osób bardzo chętnie obserwuję ekrany reklamowe w autobusach.
- Niskie koszty
Reklama w autobusach jest stosunkowo tania w porównaniu do innych form reklamy, takich jak reklamy telewizyjne czy prasowe. Ponadto, reklama w autobusach jest długotrwała i nie wymaga wymiany, co również obniża koszty reklamy. Wystarczy mieć odpowiedni spot video i jesteśmy w stanie opublikować go w komunikacji dowolnego miasta w ciągu 48h od zawarcia umowy.