fbpx

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje kampania reklamowa?

Koszt kampanii reklamowej zależy od czasu trwania emisji, rodzaju nośnika, ilości wybranych lokalizacji oraz kilku innych czynników np. czy produkcją spotu zajmujemy się my, czy klient posiada gotowy projekt. Nasz handlowiec po ustaleniu wszelkich szczegółów przygotowuje indywidualną ofertę i wycenę.

Jaka jest długość spotu?

Standardowa długość spotu wynosi 15 sekund. W przypadku spotów emitowanych w supermarketach możemy jednak dopasować długość indywidualnie do potrzeb klienta i wyemitować spot 5, 10, 20, 25 lub nawet 30 sekundowy.

Na jaki okres mogę wykupić kampanię?

Najpopularniejsze okresy, na które można wykupić kampanię reklamową to 2 tygodnie, miesiąc, kwartał, pół roku lub rok. Jesteśmy jednak elastyczni i możemy dopasować długość trwania emisji w zależności od potrzeb klienta i zorganizować kampanię o niestandardowych czasie trwania.

Czy w trakcie emisji mogę aktualizować spot?

Tak. Nie ma ograniczeń w przypadku aktualizacji treści spotu podczas trwania emisji. Jeśli przykładowo zmieniasz menu w swojej restauracji raz w miesiącu — możesz za każdym razem dokonać aktualizacji spotu i pokazywać aktualną ofertę oraz promocje. Każda aktualizacja spotu to koszt 120 zł. To od Ciebie zależy czy oraz ile razy dokonasz aktualizacji.

Z jaką częstotliwością wyświetlane są spoty?

supermarketach spoty wyświetlane są co 3 minuty. W sieci supermarketów Carrefour częstotliwość wyświetlania to 5 minut. W klubach fitness spoty wyświetlane są co 15 minut,  a w przypadku uczelni wyższych to 100 emisji spotu dziennie. W prywatnych przychodniach, warsztatach samochodowych i komunikacji miejskiej częstotliwość wyświetlania spotu wynosi 10 minut. 

Jak mogę targetować kampanię?

W przypadku naszych nośników najczęściej stosujemy 3 rodzaje targetowania:

  • Geotargetowanie, czyli skupienie się na wszystkich nośnikach znajdujących się w danej lokalizacji, np. dzielnicy, mieście, powiecie, województwie,
  • Targetowanie demograficzne, czyli dostosowanie nośników pod konkretne grupy kosumenckie, np. Osoby pracujące na stanowiskach niższego szczebla, studenci, osoby z wyższym wykształceniem, millenialsi etc.
  • Hybrydowe, czyli połączenie geotargetowania i targetowania demongraficznego polegające na dotarciu do wybranej grupy konsumenckiej w obrębie wybranej okolicy.

Czy mogę wstrzymać emisję?

Można w każdej chwili przerwać emisję spotu. Pozostały opłacony wcześniej czas może być wykorzystany później.

W jakiej formie mogę wyświetlić spot?

Spot może być wyświetlony w formie planszy statycznej lub spotu dynamicznego. Dodatkowo w supermarketach Intermarché. istnieje możliwość emisji spotu z dźwiękiem!

Kto opiekuje się moją kampanią?

Realizując kampanię w Lokalmedia otrzymujesz również pełne wsparcie oraz obsługę naszych handlowców. Każdy z nich koordynuje określone kampanie, dzięki czemu możesz liczyć na kompleksową i indywidualną obsługę o każdej porze dnia. W razie jakichkolwiek awarii lub zmian działamy od razu.

Jakie części autobusu/tramwaju można okleić?

Możemy okleić 4 różne części pojazdów:

Fullback/Halfback – czyli oklejenie tylnej klapy wraz z szybą (fullback) bądź samej szyby lub tylnej klapy (halfback).

Reklama całopojazdowa – czyli oklejenie całej powierzchni autobusu bądź tramwaju.

Busboard/Tramboard – czyli reklama na całym boku autobusu lub tramwaju na pasie podokiennym i oknach.

Autobus/Tramwaj Standard – czyli reklama na pasach podokiennych autobusu lub tramwaju.

Czy mogę wybrać linię do oklejenia?

Nie, nie ma możliwości wyboru konkretnych linii.

Jakie sieci supermarketów obsługujecie?

Nasze ekrany zamontowane są w sieciach takich supermarketów jak: EuroSPAR i Intermarché.

Na jakich uczelniach mogę się reklamować?

W naszej ofercie posiadamy ekrany zarówno na uczelniach publicznych jak i prywatnych. Mają Państwo możliwość wyboru uczelni w danym mieście, województwie czy konkretnym profilu. Dokładną listę znajdą Państwo po uzupełnieniu formularza na stronie: https://lokalmedia.pl/reklama-na-uczelniach-wyzszych/

Czy mogę wybrać dni emisji?

Jeśli chodzi o reklamę na uczelniach, istnieje możliwość wyboru emisji od poniedziałku do piątku (studenci dzienni) oraz w weekendy (studenci zaoczni).

Ile kolumn paczkomatu mogę okleić?

Minimalna i zarazem standardowa liczba kolumn jakie oklejamy to 4. Jest natomiast możliwość realizacji kampanii na większej liczbie kolumn, nawet do 24 na jednym paczkomacie.

W jakich klubach fitness są zamontowane ekrany?

Ekrany w klubach fitness i siłowniach umieszczone zostały w największych i najbardziej prestiżowych sieciach klubów fitness, takich jak Fabryka Formy, Calypso, Zdrofit, Fitnesss Academy, MyFitnessPlace, Holmes Place, Fitness Platinium etc.

W jakich placówkach medycznych są zamontowane ekrany?

Ekrany reklamowe zamontowane są głównie w największych sieciach prywatnych przychodni takich jak Medicover, DentaCare, Scanmed, SwissMed, POLMED czy Centermed jak również w mniejszych, niezrzeszonych pod sieci placówkach.

W jakich galeriach handlowych są zamontowane ekrany?

Nasze ekrany/totemy znajdziesz w Galeriach Handlowych takich jak: Arkadia, Aleja Bielany, Forum, Magnolia Park, Mokotów, Posnania, Promenada, Riviera, Serenada, Wileńska, Wola Park, Wrocłavia.

Skontaktuj się z nami:

kontakt Telefon

Dział handlowy

+48 501 310 662
reklama@lokalmedia.pl

kontakt Telefon

Dział finansów

+48 512 619 455
finanse@lokalmedia.pl

kontakt Telefon

Serwis

+48 505 457 562
serwis@lokalmedia.pl

Formularz FAQ