Najczęściej zadawane pytania

Koszt kampanii reklamowej zależy od czasu trwania emisji, rodzaju nośnika, ilości wybranych lokalizacji oraz kilku innych czynników np. czy produkcją spotu zajmujemy się my, czy klient posiada gotowy projekt. Nasz handlowiec po ustaleniu wszelkich szczegółów przygotowuje indywidualną ofertę i wycenę.
Standardowa długość spotu wynosi 15 sekund. W przypadku spotów emitowanych w supermarketach możemy jednak dopasować długość indywidualnie do potrzeb klienta i wyemitować spot 5, 10, 20, 25 lub nawet 30 sekundowy.
Najpopularniejsze okresy, na które można wykupić kampanię reklamową to 2 tygodnie, miesiąc, kwartał, pół roku lub rok. Jesteśmy jednak elastyczni i możemy dopasować długość trwania emisji w zależności od potrzeb klienta i zorganizować kampanię o niestandardowych czasie trwania.
Tak. Nie ma ograniczeń w przypadku aktualizacji treści spotu podczas trwania emisji. Jeśli przykładowo zmieniasz menu w swojej restauracji raz w miesiącu — możesz za każdym razem dokonać aktualizacji spotu i pokazywać aktualną ofertę oraz promocje. Każda aktualizacja spotu to koszt 120 zł. To od Ciebie zależy czy oraz ile razy dokonasz aktualizacji.
W supermarketach spoty wyświetlane są co 3 minuty. W sieci supermarketów Carrefour częstotliwość wyświetlania to 5 minut. W klubach fitness spoty wyświetlane są co 15 minut, a w przypadku uczelni wyższych to 100 emisji spotu dziennie. W prywatnych przychodniach, warsztatach samochodowych i komunikacji miejskiej częstotliwość wyświetlania spotu wynosi 10 minut.
Na ekranach możemy pokazywać statyczne plansze oraz spoty reklamowe. Kreacje reklamowe mogą dotyczyć konkretnych produktów, usług, promocji, ogłoszeń o pracę etc.
W przypadku naszych nośników najczęściej stosujemy 3 rodzaje targetowania: Geotargetowanie, czyli skupienie się na wszystkich nośnikach znajdujących się w danej lokalizacji, np. dzielnicy, mieście, powiecie, województwie, Targetowanie demograficzne, czyli dostosowanie nośników pod konkretne grupy kosumenckie, np. Osoby pracujące na stanowiskach niższego szczebla, studenci, osoby z wyższym wykształceniem, millenialsi etc. Hybrydowe, czyli połączenie geotargetowania i targetowania demongraficznego polegające na dotarciu do wybranej grupy konsumenckiej w obrębie wybranej okolicy.
Można w każdej chwili przerwać emisję spotu. Pozostały opłacony wcześniej czas może być wykorzystany później.
Jeśli nie posiadasz gotowego spotu reklamowego, przygotowaniem projektu mogą zająć się nasi graficy. Koszt projektu graficznego to 350 zł netto. Masz gotowy spot? Świetnie! Prześlij go nam w odpowiednim formacie, a my zajmiemy się resztą.
Oprócz reklam na ekranach wyświetlamy również content neutralny. Są to między innymi wiadomości ze świata sportu, kursy walut, czy też pogoda. Dzięki temu przykuwamy uwagę klientów.
Wielkość naszych ekranów reklamowych to od 42” (kluby fitness, placówki medyczne, uczelnie) do 22” (supermarkety, pociągi, komunikacja miejska).
Częstotliwość kontaktu zależy od wybranego rozwiązania. W przypadku komunikacji miejskiej czy pociągów kontakt z reklamą to nawet kilka razy w ciągu dnia. W przypadku supermarketów i klubów fitness czy uczelni średnio są to 2-3 kontakty tygodniowo.
Spot może być wyświetlony w formie planszy statycznej lub spotu dynamicznego. Dodatkowo w supermarketach Intermarché. istnieje możliwość emisji spotu z dźwiękiem!
Długość kontaktu odbiorcy z reklamą zależy od wybranego nośnika. Średnio najdłuższy i najbardziej skupiony kontakt z reklamą osiągamy w klubach fitness, tam kontakt z ekranem to ponad 30 minut.
Realizując kampanię w Lokalmedia otrzymujesz również pełne wsparcie oraz obsługę naszych handlowców. Każdy z nich koordynuje określone kampanie, dzięki czemu możesz liczyć na kompleksową i indywidualną obsługę o każdej porze dnia. W razie jakichkolwiek awarii lub zmian działamy od razu.
Czas realizacji od podpisania zamówienia do zamontowania reklamy to min. 10 dni roboczych.
Drukiem projektu, montażem reklam na autobusach/tramwajach oraz jej demontażem zajmujemy się my. Ty dostarczasz nam jedynie projekt (jeśli nie masz projektu wykonamy go dla Ciebie!) Możesz w 100% zająć się prowadzeniem swojej firmy i nie tracić czasu na załatwianie dodatkowych spraw z tym związanych.
Możemy okleić 4 różne części pojazdów: Fullback/Halfback – czyli oklejenie tylnej klapy wraz z szybą (fullback) bądź samej szyby lub tylnej klapy (halfback). Reklama całopojazdowa – czyli oklejenie całej powierzchni autobusu bądź tramwaju. Busboard/Tramboard – czyli reklama na całym boku autobusu lub tramwaju na pasie podokiennym i oknach. Autobus/Tramwaj Standard – czyli reklama na pasach podokiennych autobusu lub tramwaju.
Nie, nie ma możliwości wyboru konkretnych linii.
Nasze ekrany zamontowane są w sieciach takich supermarketów jak: Carrefour, Tesco, EuroSPAR i Intermarché.
Oczywiście. Możesz wybrać jedną lokalizację, pięć, dwadzieścia czy też wykupić kampanię w całej sieci!
W naszej ofercie posiadamy ekrany zarówno na uczelniach publicznych jak i prywatnych. Mają Państwo możliwość wyboru uczelni w danym mieście, województwie czy konkretnym profilu. Dokładną listę znajdą Państwo po uzupełnieniu formularza na stronie https://lokalmedia.pl/reklama-na-uczelniach-wyzszych/
Jeśli chodzi o reklamę na uczelniach, istnieje możliwość wyboru emisji od poniedziałku do piątku (studenci dzienni) oraz w weekendy (studenci zaoczni).
Jak najbardziej. W naszej ofercie podajemy informacje o lokalizacji ekranów na konkretnych wydziałach i można wybrać np. 2 spośród 5 wydziałów na danej uczelni.
Jeśli chodzi o reklamę na uczelniach, istnieje możliwość wyboru emisji od poniedziałku do piątku (studenci dzienni) oraz w weekendy (studenci zaoczni).
Minimalna i zarazem standardowa liczba kolumn jakie oklejamy to 4. Jest natomiast możliwość realizacji kampanii na większej liczbie kolumn, nawet do 24 na jednym paczkomacie.
Kolumna paczkomatu InPost ma wymiary 459×1812 mm.
Ekrany w klubach fitness i siłowniach umieszczone zostały w największych i najbardziej prestiżowych sieciach klubów fitness, takich jak Fabryka Formy, Calypso, Zdrofit, Fitnesss Academy, MyFitnessPlace, Holmes Place, Fitness Platinium etc.
Ekrany w klubach fitness i siłowniach najczęściej zamontowane są w strefach kardio, czyli na przeciwko bieżni, rowerów stacjonarnych oraz orbitreków. Umiejscowienie wynika z tego, że średnia długość treningu kardio to około 30-40 minut, co oznacza taką długość kontaktu z ekranami wpływając na skuteczność reklamy w fitness klubach.
Ekrany reklamowe zamontowane są głównie w największych sieciach prywatnych przychodni takich jak Medicover, DentaCare, Scanmed, SwissMed, POLMED czy Centermed jak również w mniejszych, niezrzeszonych pod sieci placówkach.
W prywatnych przychodniach medycznych ekrany zostały umieszczone w najbardziej widocznych z perspektywy pacjenta miejscach – przy recepcjach oraz w okolicach gabinetów lekarzy, gdzie pacjent czeka na wizytę
Wykorzystanie ekranów reklamowych ma kilka ogromnych plusów. Po pierwsze, ekrany reklamowe przyciągają wzrok i zainteresowanie klienta znacznie bardziej niż nośniki statyczne. Po drugie, treści pokazywane na ekranach mogą być praktycznie bezkosztowo i od ręki zmieniane, dzięki czemu reklamodawca ma możliwość pokazania różnych produktów/usług. Po trzecie, w odróżnieniu od nośników statycznych na ekranach można lepiej pokazać właściwości produktu lub usługi i wyróżnić jego najważniejsze cechy.
Nasze ekrany/totemy znajdziesz w Galeriach Handlowych takich jak: Arkadia, Aleja Bielany, Forum, Magnolia Park, Mokotów, Posnania, Promenada, Riviera, Serenada, Wileńska, Wola Park, Wrocłavia.
Totemy reklamowe w Galeriach Handlowych zlokalizowane są w najbardziej newralgicznych, ruchliwych miejscach takich jak ciągi komunikacyjne, wejścia i wyjścia z budynku. Dzięki temu, treści reklamowe docierają do jak najszerszej grupy odbiorców odwiedzającej centra handlowe.
Tablety reklamowe można znaleźć w Warszawie, Poznaniu oraz Krakowie.
Nie, niestety opcja wyboru godzin nie jest dostępna. Pracujemy nad tym.
Tak, tablety w Uberach i Boltach są interaktywne. Możemy zatrzymać interesujący nas slajd, naładować telefon czy kliknąć reklamę bądź wpisać swój numer telefonu w celu uzyskania promocji.
W przypadku reklamy na tabletach w Uberach i Boltach reklama wyświetla się JEDYNIE w momencie, kiedy pasażer zajmie miejsce naprzeciwko tabletu. Tablety uaktywniają się i wyłączają na podstawie obrazu z wideo komórki.

Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?

Kontakt
© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks