fbpx

Case study kampanii iDream w komunikacji miejskiej

 

 iDream szukał rozwiązania, za pomocą którego będzie w stanie dotrzeć do jak największej liczby osób w każdym z tych miast i tylko w tych miastach (dlatego TV ogólnopolska nie wchodziła w grę). Dodatkowo chodziło o odpowiednie dostosowanie komunikatu do danego miasta i możliwość szybkiej realizacji takiej kampanii (nawet w 2 dni od potwierdzenia realizacji).
Uzyskaj wycenę

Case study kampanii iDream

 

 iDream szukał rozwiązania, za pomocą którego będzie w stanie dotrzeć do jak największej liczby osób w każdym z tych miast i tylko w tych miastach (dlatego TV ogólnopolska nie wchodziła w grę). Dodatkowo chodziło o odpowiednie dostosowanie komunikatu do danego miasta i możliwość szybkiej realizacji takiej kampanii (nawet w 2 dni od potwierdzenia realizacji).

Case study w liczbach

0

Miast

0 mln

Wyświetleń

0

Pojazdów

0

Ekranów

Bezpośrednio skierowana kampania

W tym celu zaproponowanym przez nas rozwiązaniem były ekrany w komunikacji miejskiej we wszystkich z tych 11 miast. Komunikacją miejską codziennie poruszają się w Polsce miliony pasażerów i właśnie do nich kierowany był komunikat. W ten sposób iDream mógł dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów w każdym z miast i wypromować aktualne oferty.

Bezpośrednio skierowana kampania

 

W tym celu zaproponowanym przez nas rozwiązaniem były ekrany w komunikacji miejskiej we wszystkich z tych 11 miast. Komunikacją miejską codziennie poruszają się w Polsce miliony pasażerów i właśnie do nich kierowany był komunikat. W ten sposób iDream mógł dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów w każdym z miast i wypromować aktualne oferty.
Reklama w autobusach Warszawa

Kreacja

W zależności od prowadzonej kampanii na pierwszym planie pokazana była aktualna oferta specjalna. Trwała ona przez dłuższą część spotu, tak aby pasażerowie mogli spokojnie spojrzeć i dowiedzieć się czego dana oferta dotyczy. Końcowa plansza była zmienna dla każdego miasta, pokazując dokładny adres salonu.

Kreacja

 

W zależności od prowadzonej kampanii na pierwszym planie pokazana była aktualna oferta specjalna. Trwała ona przez dłuższą część spotu, tak aby pasażerowie mogli spokojnie spojrzeć i dowiedzieć się czego dana oferta dotyczy. Końcowa plansza była zmienna dla każdego miasta, pokazując dokładny adres salonu.

Skontaktuj się z nami:

 

Skontaktuj się z nami:

 

kontakt Telefon

Telefon:
+48 501 310 662

Mail:
Napisz

Formularz MPK