SPRZĘT APPLE
DLA WSZYSTKICH

Case study kampanii iDream
w komunikacji miejskiej

Cel kampanii

iDream jest jednym z trzech autoryzowanych resellerów Apple w Polsce (obok iSpot oraz Cortland). Firma posiada swoje salony sprzedaży w 11 miastach w Polsce. iDream szukał rozwiązania, za pomocą którego będzie w stanie dotrzeć do jak największej liczby osób w każdym z tych miast i tylko w tych miastach (dlatego TV ogólnopolska nie wchodziła w grę). Dodatkowo chodziło o odpowiednie dostosowanie komunikatu do danego miasta i możliwość szybkiej realizacji takiej kampanii (nawet w 2 dni od potwierdzenia realizacji).

lokalmedia_reklama_autobusy

Bezpośrednio skierowana kampania

W tym celu zaproponowanym przez nas rozwiązaniem były ekrany w komunikacji miejskiej we wszystkich z tych 11 miast. Komunikacją miejską codziennie poruszają się w Polsce miliony pasażerów i właśnie do nich kierowany był komunikat. W ten sposób iDream mógł dotrzeć do ogromnej liczby potencjalnych klientów w każdym z miast i wypromować aktualne oferty. 

Kreacja

W zależności od prowadzonej kampanii na pierwszym planie pokazana była aktualna oferta specjalna. Trwała ona przez dłuższą część spotu, tak aby pasażerowie mogli spokojnie spojrzeć i dowiedzieć się czego dana oferta dotyczy. Końcowa plansza była zmienna dla każdego miasta, pokazując dokładny adres salonu.

Szeroka
grupa docelowa

Atrakcyjna
forma przekazu

lokalmedia_reklama_autobusy

Case study w liczbach

0
Miast
0
Pojazdów
0 mln
Wyświetleń
0
Ekrany

Wypróbuj reklamę w komunikacji miejskiej już dziś!

Formularz MPK