fbpx

Reklama w Intermarché

W Polsce działa już ponad 230 sklepów Intermarché, z których w ekrany reklamowe wyposażyliśmy wyselekcjonowane supermarkety charakteryzujące się wysoką liczbą klientów. Reklama na monitorach w Intermarché pozwala na dotarcie do klienta z mniejszych miejscowości, gdzie często nie ma dużych możliwości reklamowych.

Dlaczego reklama w Intermarché?

Zyskujesz
prawdziwych klientów

Komunikat reklamowy dociera
do wielomilionowej grupy odbiorców ze ściśle
określonego segmentu

Częsty
kontakt z reklamą

Klient odwiedza sklep
2-3 razy w tygodniu,
najczęściej w weekend

Wyróżniasz się na tle
konkurencji

Wykorzystanie wideo pozwala
na przekazanie treści
w ciekawszy sposób
niż reklama statyczna

Realizacje

Zobacz przykładowe realizacje

Monitory reklamowe w sklepach umieściliśmy w taki sposób, by każda osoba stojąca w kolejce do kasy miała dobry widok na ekran. Przykuwamy jego uwagę, pokazując na ekranach ciekawe treści: od prognozy pogody, przez aktualne wiadomości ze świata, sportu, kursy walut oraz spoty reklamowe naszych Klientów.

Intermarché w liczbach

0
Sklepy
0
Wyświetleń
na godzinę
0 mln
Kontaktów
miesięcznie
0
Ekranów

Zrealizuj z nami kampanię!

Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb

Formularz Intermarche

Monitory reklamowe w Intermarche

Advertising screens in Intermarche

Supermarkety Intermarche

Intermarché to franczyzowa sieć supermarketów spożywczych, działająca w ramach Grupy Muszkieterów – największego europejskiego zrzeszenia niezależnych przedsiębiorców. Do grupy należą także supermarkety Bricomarché “dom i ogród”. W Polsce działa już ponad 230 sklepów Intermarché i cały czas są uruchamiane nowe, kierując się specyfiką rynku lokalnego. Główne atuty sklepów Intermarché to bogaty asortyment produktów spożywczych, artykułów kosmetycznych, chemicznych oraz przemysłowych, ponadto szeroki wybór wysokiej jakości marek własnych. Sklep wyróżnia się na tle konkurencji poprzez:  
– świeże pieczywo z własnej piekarni, wędliny z własnej wędzarni,
– pełnowartościowe mięso porcjowane przez rzeźnika na miejscu w sklepie,
– codziennie świeże owoce i warzywa, i doskonałe produkty garmażeryjne.

0

ROZMIAR

Ekrany – 22 cale

ILOŚĆ

Ekrany – 537
Supermarkety – 92

ZASIĘG

5,7 mln. kontaktów miesięcznie

}

CZĘSTOTLIWOŚĆ

Spoty wyświetlają się co 3 minuty

Jak to wygląda?

Pokazujemy, jak ekrany reklamowe w Intermarché wyglądają w praktyce.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

Dział Finansów

Serwis

[contact-form-7 id="6413" title="formularz-kontaktowy" html_id="formularz-polski"]
[contact-form-7 id="6421" title="formularz-kontaktowy-en" html_id="formularz-angielski"]