Dlaczego reklama w Intermarché?

Zyskujesz prawdziwych klientów
Komunikat reklamowy dociera do wielomilionowej grupy odbiorców ze ściśle określonego segmentu.

Częsty kontakt z reklamą
Klient odwiedza sklep 2-3 razy w tygodniu, najczęściej w weekend.

Wyróżniasz się na tle konkurencji
Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna.
Zobacz przykładowe realizacje
Monitory reklamowe w sklepach umieściliśmy w taki sposób, aby każda osoba stojąca w kolejce do kasy miała dobry widok na ekran.
Przykuwamy jego uwagę, pokazując na ekranach ciekawe treści: od prognozy pogody, przez aktualne wiadomości ze świata, sportu, kursy walut oraz spoty reklamowe naszych klientów.






Intermarché w liczbach
0
Sklepy
0 mln
Kontaktów miesięcznie
0
Wyświetleń na godzinę
0
Ekranów