Reklama w klubach fitness jest gwarancją na dotarcie do osób aktywnych fizycznie i zawodowo, dbających o zdrowie i urodę. Duża część klubowiczów pracuje w korporacjach oraz może też pochwalić się wykształceniem wyższym. Większość osób, do których docieramy tą metodą (aż 80%), mieści się w przedziale wiekowym 24-49 lat, dlatego ten rodzaj reklamy jest dobrym rozwiązaniem nie tylko dla sklepów sportowych, cateringu dietetycznego, ale z reklamy w siłowni korzystają również dealerzy samochodowi, ponieważ jest to szansa na zwiększenie świadomości marki wśród osób aktywnych fizycznie.
Jak widać na pytanie, „czy warto inwestować w reklamę w klubach fitness?” nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. Na powodzenie kampanii wpływa przede wszystkim odpowiednie dobranie grupy docelowej, jak również okres wyświetlania reklamy oraz treści, które przekazujemy.
Jeśli uważasz, że reklama w klubach fitness to idealne rozwiązanie dla Ciebie, napisz do nas poprzez formularz kontaktowy i pobierz ofertę!