Jak dotrzeć do klienta premium, czyli kilka słów o reklamie na ekranach w klubach fitness.

Jak dotrzeć do klienta premium, czyli kilka słów o reklamie w klubach fitness.
Chcąc odpowiedzieć na to pytanie trzeba najpierw wiedzieć, czym jest ta forma promocji zewnętrznej i na czym ona polega.
Reklamy w siłowniach i klubach fitness to nowatorskie nośniki reklamowe DOOH (Digital Out Of Home — ang. reklama zewnętrzna) zamontowane w najbardziej prestiżowych sieciach klubów fitness w największych miastach Polski. Ekrany reklamowe znajdują się m.in. w takich sieciach jak:
- Calypso
- Energy fitness club
- Fabryka Formy
- My fitness place
- Fitness Academy
- Holmes Place
- Zdrofit
- Fit Fabric
- Fitness Platiunium
- Smart Gym
Dzięki strategicznemu umiejscowieniu ekranów m.in. w strefach kardio (naprzeciw bieżni czy rowerów stacjonarnych), ławeczkach z ciężarami i na recepcji, osiągamy zasięg aż miliona kontaktów z reklamą miesięcznie!
Jakie zalety ma reklama w klubach fitness?
Dzięki ekranom w siłowniach docieramy do ludzi aktywnych fizycznie oraz zawodowo, ponieważ karnety na siłownie lub do klubów fitness stały się dziś jednym z najpopularniejszych benefitów pracowniczych.
Kolejnym atutem monitorów w klubach jest częstotliwość, z jaką docieramy do potencjalnych klientów. Statystycznie największy procent osób odwiedza swój klub 2-3 razy w tygodniu.
Czy w ten sposób zanudzimy oglądających? Otóż nie. Specjalnie dobrana częstotliwość reklamy (spot wyświetlamy 4 razy na godzinę) oraz dodatkowo przekazywane treści, takie jak wiadomości sportowe, porady dietetyczne i przykłady ćwiczeń oraz różnego rodzaju felietony wyświetlane na ekranach w siłowniach zapewniają, że trafiamy do podświadomości klubowiczów w pozytywny sposób. Dodatkowo wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna.
Czy reklama w klubach fitness to coś dla mnie?
Reklama w klubach fitness jest gwarancją na dotarcie do osób aktywnych fizycznie i zawodowo, dbających o zdrowie i urodę. Duża część klubowiczów pracuje w korporacjach oraz może też pochwalić się wykształceniem wyższym. Większość osób, do których docieramy tą metodą (aż 80%), mieści się w przedziale wiekowym 24-49 lat, dlatego ten rodzaj reklamy jest dobrym rozwiązaniem nie tylko dla sklepów sportowych, cateringu dietetycznego, ale z reklamy w siłowni korzystają również dealerzy samochodowi, ponieważ jest to szansa na zwiększenie świadomości marki wśród osób aktywnych fizycznie.
Jak widać na pytanie, „czy warto inwestować w reklamę w klubach fitness?” nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. Na powodzenie kampanii wpływa przede wszystkim odpowiednie dobranie grupy docelowej, jak również okres wyświetlania reklamy oraz treści, które przekazujemy.
Jeśli uważasz, że reklama w klubach fitness to idealne rozwiązanie dla Ciebie, napisz do nas poprzez formularz kontaktowy i pobierz ofertę reklama w siłowni!