Select Page

Jak myślą studenci?

Szybko, tanio, “po rabacie”. Gdyby można było powiedzieć kilka słów o preferencjach zakupowych studentów, wyżej wymienione kryteria z pewnością uplasowałyby się gdzieś w czołówce.

Grupa ta charakteryzuje się szybkim, intensywnym stylem życia i pragnieniem rozrywki. Są bardzo podatni na nowinki elektroniczne, a korzystanie z kuponów rabatowych i aplikacji mobilnych jest dla nich codziennością.

Mimo tak wyraźnie określonych preferencji, przedsiębiorcom często trudno dotrzeć wprost do nich ze swoją ofertą. Dobrym rozwiązaniem w takiej sytuacji może okazać się wykorzystanie nośników reklamowych, które znajdują się bezpośrednio na uczelniach.

przewdnik po zewnętrznej reklamie video w Polsce

Dotarcie do studenta w “międzyczasie”

Wyobraź sobie wizję poświęcenia sporej ilości czasu stojąc w (zawsze niepoprawnie długiej) kolejce do dziekanatu. Ze znudzenia zaczniesz przeglądać smartfona czy prowadzić small talk z innymi, będącymi w podobnej sytuacji. To właśnie w jednym z takich momentów można najłatwiej dotrzeć do studentów!

Student, stojący w kolejce, rozglądając się wokół siebie bez trudu zwróci uwagę na ekrany znajdujące się w pobliżu.

Wszystkie nośniki na uczelniach są umieszczone w strategicznych miejscach, takich jak m.in. okolice dziekanatów, stołówek czy stref relaksu, dlatego mogą okazać się szansą na sukces. Osoby przebywające na uczelni mogą nawet kilka razy dziennie spotkać się z reklamą, a tym samym lepiej ją zapamiętać i przyswoić. Dzięki przeplataniu treści reklamowych z pogodą, wiadomościami z uczelni czy informacjami kulturalnymi, nietrudno jest przykuć uwagę młodej osoby do emitowanych komunikatów.

Studenci zaoczni

Studenci uczący się zaocznie odznaczają się nieco innymi cechami od tych, edukujących się w trybie dziennym. Nauka odbywa się u nich weekendowo, dlatego mają możliwość pracowania od poniedziałku do piątku.

Z łatwością możesz dotrzeć również do nich, podczas weekendowych zjazdów na uczelniach. Można skierować do nich na przykład ogłoszenia o pracę w pełnym wymiarze godzin, ponieważ w odróżnieniu od studentów dziennych, są oni w stanie ją podjąć dzięki ich dyspozycyjności w ciągu tygodnia.

Warto również wspomnieć, że kampanię można wykupić wyłącznie na weekendy, dzięki czemu grupa docelowa jest jeszcze bardziej doprecyzowana.

Co warto promować na ekranach w uczelniach?

Znając ogólne preferencje tej grupy, składającej się głównie z osób młodych (18-26 lat) można z powodzeniem określić, co może się im spodobać i z jakimi komunikatami najłatwiej do nich dotrzeć.

Biorąc pod uwagę to, że wielu studentów poszukuje dorywczej pracy (czy jak w przypadku studentów zaocznych- w pełnym wymiarze godzin), wśród propozycji reklam przede wszystkim należy wymienić rekrutacje. Wielu młodym osobom zależy na posiadaniu pieniędzy na własne przyjemności czy realizację pasji, ale również na zdobyciu cennego doświadczenia zawodowego.

Jak już wcześniej zostało wspomniane, studenci bardzo pozytywnie reagują też na wszelkiego rodzaju rabaty czy promocje. Niezwykle dobrze sprawdzają się wśród nich aplikacje mobilne, dzięki którym mogą odebrać dodatkowe korzyści czy zaoszczędzić kilka złotych. Promując tego rodzaju aplikacje najkorzystniej jest celować właśnie w tę grupę odbiorców.

Jak wiadomo, nie samą nauką i pracą żyje student, dlatego więc na uczelniach warto reklamować różne formy rozrywki i propozycje spędzania wolnego czasu poza zajęciami. Kluby fitness, placówki kulturalne, restauracje czy kluby muzyczne to tylko niektóre z biznesów, które warto promować wśród studentów na uczelniach.

Jeżeli więc zależy Ci na docieraniu minimum 100 razy dziennie do sprecyzowanej wielotysięcznej, grupy młodych ludzi, warto rozważyć inwestowanie w ekrany reklamowe na uczelniach wyższych. Szybki i prosty komunikat skierowany bezpośrednio do studentów na uniwersytetach, może okazać się Twoją receptą na sukces.

Jeżeli masz jakieś pytania dotyczące tego nośnika, zachęcamy do kontaktu z nami reklama@lokalmedia.pl