Jak powinna wyglądać reklama w autobusach i tramwajach?

Reklama w autobusach i tramwajach powinna być przede wszystkim atrakcyjna i czytelna, aby przyciągała uwagę pasażerów, ale jednocześnie nie przeszkadzała im w podróży. Oto kilka wskazówek, jak powinna wyglądać dobra reklama w komunikacji miejskiej:

  1. Krótki i zwięzły przekaz - reklama powinna być krótka i łatwa do zrozumienia, aby pasażerowie mogli szybko ją przeczytać. Przekaz reklamy powinien być zwięzły, ale jednocześnie przyciągający uwagę i zachęcający do zapamiętania informacji. Czas trwania reklamy to najczęściej15 sekund, więc warto by Twoja reklama w autobusach w tym czasie przedstawiła wszystkie najważniejsze informacje i zachęciła odbiorcę do samodzielnego poszukiwania większej ilości informacji.
  2. Czytelna czcionka i grafika - reklama powinna mieć dużą i czytelną czcionkę oraz grafikę, która łatwo przyciągnie uwagę. Nie powinna mieć zbyt wielu elementów graficznych, aby nie sprawiała wrażenia zbyt chaotycznej.
  3. Umiejscowienie - reklama powinna być umieszczona w miejscu, gdzie pasażerowie są skłonni na nią spojrzeć, na przykład wzdłuż boków pojazdów lub na szybach, albo monitorach. Na szczęście na ten element nasza agencja reklamowa we współpracy z poszczególnymi przewoźnikami już zadbała. I wszystkie dostępne powierzchnie reklamowe są łatwo dostępne dla odbiorcy i umieszczone w miejscach najchętniej oglądanych.
  4. Kolorystyka - kolorystyka reklamy powinna być kontrastowa i przyciągająca uwagę, ale jednocześnie nie powinna być zbyt krzykliwa, aby nie odwracać uwagi od innych elementów komunikacyjnych. Powinna być również spójna i utrzymana w podobnej kolorystyce przez cały okres trwania spotu wideo.
  5. Cel reklamy - przed stworzeniem reklamy, warto zastanowić się, jaki jest jej cel. Czy chcemy przyciągnąć klientów do naszego sklepu, czy promować nowy produkt? W zależności od celu, przekaz reklamy i sposób jej wykonania może się różnić.
  6. Grupa docelowa - należy określić, jaką grupę docelową chcemy osiągnąć. Czy są to młodzi ludzie, osoby starsze czy rodziny z dziećmi? W zależności od grupy docelowej, można dostosować przekaz reklamy i sposób jej wykonania.
Reklama w autobusach Szczecin

Reklama w autobusach i tramwajach powinna być krótka, czytelna, atrakcyjna i dostosowana do pojazdu w którym będzie wyświetlana. Musimy też zwrócić uwagę na przekaz dostosowany do naszej grupy docelowej i zastanowić się jaką informację mają nasi odbiorcy z niej wyciągnąć i do jakiej akcji będziemy chcieli ich zachęcić. Zrealizowanie wszystkich tych elementów z pewnością przyczyni się do wzrostu skuteczności reklamy w komunikacji miejskiej, dzięki czemu zrealizujesz swoje cele biznesowe.

Po więcej informacji zapraszamy do odwiedzenia naszej strony reklama w komunikacji miejskiej oraz skontaktowania się z naszymi doradcami, którzy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania związane z konkretną specyfikacją, jako powinny spełnić reklamy wyświetlane na monitorach albo ramkach w komunikacji.