Jak reklamować firmę z wykorzystaniem komunikacji miejskiej?

Jak reklamować firmę z wykorzystaniem komunikacji miejskiej

Reklamowanie w komunikacji miejskiej to skuteczna strategia marketingowa, ponieważ pozwala dotrzeć do dużej grupy odbiorców, którzy korzystają z transportu publicznego na co dzień. Oto kilka sposobów, jak można skutecznie reklamować swoją firmę, produkt, rekrutację lub usługę przy wykorzystaniu komunikacji miejskiej:

Reklama wewnątrz pojazdów komunikacji miejskiej

Reklama w autobusach i tramwajach, metrze - wewnątrz pojazdów - umieszczenie reklam wewnątrz autobusów, tramwajów lub metra to skuteczny sposób na dotarcie do pasażerów.

Reklamy mogą być umieszczone

  • w ramkach - ramki reklamowe w komunikacji to przestrzenie reklamowe, które są umieszczone na powierzchni nośnika, zwykle w formie prostokątów lub kwadratów. Mogą mieć różne rozmiary i umiejscowienie na nośniku, a ich wygląd różni się w zależności od konkretnego przedsiębiorstwa komunikacyjnego. Przykładowo w MPK Poznań wielkości ramek i możliwości są inne niż w ZTM Warszawa.
  • na monitorach - Reklama na ekranach wewnątrz autobusów bądź tramwajów jest możliwa w 42 miastach w Polsce i stale rośnie razem z wymianą taboru. Video jest bardzo skuteczną metodą przyciągania klientów. Na tego rodzaju reklamę pasażerowie bardzo chętnie zwracają uwagę, szczególnie, że na ekranach pojawiają się nie tylko reklamy, ale także różnego typu informacje przydatne dla mieszkańców konkretnego miasta o stanie powietrza, pogodzie, newsy, ciekawostki.
  • na siedzeniach - możesz również okleić swoją reklamą krzesełka w wielu miastach, dzięki czemu reklama będzie w stałym kontakcie z osobami będącymi w jej pobliżu.
reklama w komunikacji miejskiej
reklama w autobusie

Reklamy zewnętrzne na pojazdach komunikacji miejskiej

  • Reklama na autobusach zazwyczaj umieszczana jest tyle autobusu. Możemy okleić cały tył autobusu, albo tylko szybę. Profesjonalnie nazywamy to reklamami fullback oraz halfback. Niektóre miasta pozwalają również oklejać boki autobusów.
  • reklama na tramwajach - Reklama umieszczana na tramwajach to najdroższa, ale także reklama posiadająca największy zasięg. Tramwaje poruszają się praktycznie tylko po centrach miast, dzięki czemu docierają cały czas do bardzo dużej ilości mieszkańców. Spory rozmiar pozwala też na umieszczenie czytelnej reklamy widocznej z dużych odległości.
Jak się reklamować z wykorzystaniem komunikacji miejskiej?

Reklama na przystankach

Reklama na przystankach - umieszczenie reklam na przystankach autobusowych lub tramwajowych pozwala dotrzeć do osób oczekujących na transport, ale także do przechodniów. Często jest wykorzystywana do promowania okolicznych punktów sprzedaży i usług, bo pozwala trafić reklamą do bardzo konkretnej grupy odbiorców mieszkających na bardzo sprecyzowanym obszarze.

Mamy nadzieję, że udało się wyjaśnić wiele niejasności związanych z zagadnieniem "Jak reklamować firmę z wykorzystaniem komunikacji miejskiej?" Jeśli macie państwo, więcej pytań zapraszamy do odwiedzenia dedykowanej strony komunikacji miejskiej i kontaktu z naszymi doradcami, którzy szczegółowo wyjaśnią wszystkie możliwości promowania się w konkretnych miastach