fbpx

Jak pewnie większość trójmiejskich firm wie – według uchwały krajobrazowej w Gdańsku od 2 kwietnia 2018 roku wszystkie reklamy zewnętrzne, czyli billboardy i inne nośniki, podlegają ścisłej kontroli, a wiele z nich zostało całkowicie wyłączonych z użytkowania. To znacznie zmniejsza pole manewru apropo reklamy zewnętrznej. 

Ale czy na pewno? Z tego artykułu dowiesz się jakie są alternatywy do wyłączonych billboardów, citylightów i innych powszechnych powierzchni reklamowych.

Reklama mobilna, czyli oklejenie tyłów autobusów miejskich w Gdańsku

Zgodnie z uchwałą krajobrazową reklamy nie powinny ukazywać się w konkretnych miejscach na mapie Gdańska, by nie było ich zbyt dużo. Zatem bardzo dobrym rozwiązaniem będzie realizacja kampanii na tyłach autobusów miejskich jeżdżących po Gdańsku, Gdyni czy też okolicznych miejscowościach. Dzięki takiemu rozwiązaniu dotrzesz do wielu odbiorców z różnych dzielnic miasta w ciągu jednego dnia. Tego typu nośniki trafiają zarówno do pasażerów, jak i innych uczestników ruchu drogowego, takich jak kierowcy, rowerzyści czy piesi. 

Supermarkety i galerie handlowe

Reklamy w formie nośników znajdujących się na zewnątrz podlegają ścisłej kontroli, jednak indoor, czyli reklama umieszczona w określonych pomieszczeniach już nie. Jednym z przykładów wykorzystania zamkniętych powierzchni są monitory umieszczone przy kasach w supermarketach. Monitory zamieściliśmy w taki sposób, aby osoba stojąca w kolejce do tradycyjnej kasy mogła obejrzeć co na nim emitujemy i w ten sposób staramy się uatrakcyjnić moment czekania (którego nikt nie lubi). Na tych ekranach, oprócz informacji sklepowych, pokazujemy także spoty reklamowe naszych Klientów, docierając w ten sposób do osób odwiedzających daną galerię handlową / sklep. Dzięki temu omijamy uchwałę krajobrazową i trafiamy do osób będących w fazie zakupowej, czyli momencie idealnym do zachęcenia do kolejnych zakupów.

ustawa krajobrazowa Gdańsk

Chcesz docierać do klienta up-market i premium – wybierz reklamę w klubach fitness!

Wychodząc naprzeciw coraz większemu zainteresowaniu wśród Polaków branżą fitness, umożliwiliśmy także naszym Klientom dotarcie do tej coraz liczniejszej grupy i umieściliśmy naprzeciwko bieżni, rowerów stacjonarnych i w strefach wolnego ciężaru 42’ monitory reklamowe. W ten sposób docieramy do odbiorcy w momencie, kiedy wydziela się mnóstwo endorfin podczas ćwiczeń i zdecydowanie łatwiej przekonać taką osobę do zakupu produktu lub usługi. Współpracujemy z 20 trójmiejskimi klubami, z których wiele, nawet w czasie pandemii, pozostaje otwartych. Ekrany przyciągają uwagę klientów i sprawiają, że czas treningu optymalnie się skraca. Ze względu na to, że klientami tego typu miejsc są osoby aktywne fizycznie, świadome, pracujące i prowadzące zdrowy tryb życia, reklamodawcy mogą być pewni, że dotrą swoją reklamą do konkretnej grupy docelowej. 

Prywatne przychodnie medyczne

W Gdańsku funkcjonuje wiele prywatnych przychodni i poradni medycznych które są alternatywą do często bardzo obleganych (szczególnie w czasach COVID-19) placówek NFZ. Wśród nich, w sieciach POLMED, SWISSMED, MEDICOVER, CM JASIEŃ i kilku innych zamontowane są 42’ ekrany reklamowe znajdujące się przy recepcjach i/lub przy gabinetach lekarskich. Jako, że ekrany znajdują się wewnątrz placówek reklama na nich omija ustalenia uchwały krajobrazowej, dlatego jest to ciekawe miejsce do zaprezentowania swoich propozycji potencjalnym klientom. Dlatego, jeśli zależy Ci na osobach ceniących swoje zdrowie, czas i wygodę – jest to rozwiązanie dla Ciebie!

ustawa krajobrazowa Gdańsk

Reklama radiowa, czyli słowo ma moc

Skoro reklama w formie oklejenia witryny lub billboardu musi podlegać ścisłym wytycznym, warto zastanowić się nad reklamą słowną w radio. Pomagamy w jej realizacji na każdym etapie, a jej wyprodukowanie nie wiąże się z tak wielkim kosztem, jakby mogło się wydawać. Na co dzień reklama ta może trafić do tysięcy odbiorców, szczególnie jeśli będzie ona podana w atrakcyjnej formie.

Uchwała krajobrazowa pokrzyżowała wielu firmom plany marketingowe zmuszając do kierowania środków w inne miejsca, często „na szybko”, nieprzemyślanie. Za pomocą tego artykułu chcemy Wam pokazać, że istnieją ciekawe alternatywy do tradycyjnych form outdooru.

Gdybyś potrzebował dodatkowych informacji – jesteśmy do dyspozycji.

Zainteresowany?

Skontaktuj się z nami i otrzymaj ofertę dopasowaną do Twoich potrzeb