Wychodząc naprzeciw coraz większemu zainteresowaniu wśród Polaków branżą fitness, umożliwiliśmy także naszym Klientom dotarcie do tej coraz liczniejszej grupy i umieściliśmy naprzeciwko bieżni, rowerów stacjonarnych i w strefach wolnego ciężaru 42’ monitory reklamowe. W ten sposób docieramy do odbiorcy w momencie, kiedy wydziela mnóstwo endorfin podczas ćwiczeń i zdecydowanie łatwiej przekonać taką osobę do zakupu produktu lub usługi. Współpracujemy z 20 trójmiejskimi klubami, z których wiele, nawet w czasie pandemii, pozostaje otwartych. Ekrany przyciągają uwagę klientów i sprawiają, że czas treningu optymalnie się skraca. Ze względu na to, że klientami tego typu miejsc są osoby aktywne fizycznie, świadome, pracujące i prowadzące zdrowy tryb życia, reklamodawcy mogą być pewni, że dotrą swoją reklamą do konkretnej grupy docelowej.