POCIĄG
DO ZAKUPÓW

Case study kampanii CH Posnania
w Kolejach Wielkopolskich

Cel kampanii

Centrum handlowe Posnania to powstały w 2016 roku największy tego typu obiekt w Wielkopolsce i jeden z pięciu największych w Polsce. Galeria, dzięki swojej wielkości w mnogości różnorodnych sklepów ściąga klientów z całej Wielkopolski. Za cel klient obrał sobie dotarcie do mieszkańców nie tylko stolicy Wielkopolski – Poznania, ale również do klientów zamieszkujących większe i mniejsze miejscowości w całym województwie.

lokalmedia_reklama_pociągi

Szeroki zakres działania

Przy tym celu kampanii i chęci klienta do dotarcia do całego województwa wybraliśmy kampanię na ekranach w pociągach kolei aglomeracyjnych, w tym przypadku w Kolejach Wielkopolskich. W ten sposób Posnania miała możliwość dotarcia do osób, które nie odwiedzają nader często Poznania
z komunikacją marketingową spójną z tym co można było zobaczyć na terenie samego miasta. Między innymi dzięki takiej dywersyfikacji działań reklamowych Posnania jest najpopularniejszą galerią handlową w Wielkopolsce.

Kreacja

W tym przypadku, podczas kampanii w okresie przedświątecznym, użyte zostały akcenty świąteczne takie jak zielony kolor tła symbolizujący choinkę, bombki czy spadające płatki śniegu. Posnania przy tej kampanii zdecydowała się wypromować atrakcję dla najmłodszych gości, czyli wioskę Mikołaja, lodowisko i świąteczną ciuchcię.

Szeroki
zasięg działania

Atrakcyjna
forma przekazu

lokalmedia_reklama_pociągi

Case study w liczbach

0
Pociągów
0
Ekranów
0 mln
Wyświetleń
0
Kontaktów
z reklamą

Wypróbuj reklamę w kolejach już dziś!

Wypełnij formularz — skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!

Formularz podstrona supermarkety