fbpx

Case study kampanii CH Posnania w Kolejach Wielkopolskich

 

Centrum handlowe Posnania to powstały w 2016 roku największy tego typu obiekt w Wielkopolsce i jeden z pięciu największych w Polsce. Galeria, dzięki swojej wielkości w mnogości różnorodnych sklepów ściąga klientów z całej Wielkopolski. Za cel klient obrał sobie dotarcie do mieszkańców nie tylko stolicy Wielkopolski – Poznania, ale również do klientów zamieszkujących większe i mniejsze miejscowości w całym województwie.
Uzyskaj wycenę

Case study kampanii CH Posnania w Pociągach

 

 

Centrum handlowe Posnania to powstały w 2016 roku największy tego typu obiekt w Wielkopolsce i jeden z pięciu największych w Polsce. Galeria, dzięki swojej wielkości w mnogości różnorodnych sklepów ściąga klientów z całej Wielkopolski. Za cel klient obrał sobie dotarcie do mieszkańców nie tylko stolicy Wielkopolski – Poznania, ale również do klientów zamieszkujących większe i mniejsze miejscowości w całym województwie.

Case study w liczbach

0

Pociągów

0 mln

Wyświetleń

0

Ekranów

0 tys.

Kontaktów z reklamą

Szeroki zakres działań

Przy tym celu kampanii i chęci klienta do dotarcia do całego województwa wybraliśmy kampanię na ekranach w pociągach kolei aglomeracyjnych, w tym przypadku w Kolejach Wielkopolskich. W ten sposób Posnania miała możliwość dotarcia do osób, które nie odwiedzają nader często Poznania
z komunikacją marketingową spójną z tym co można było zobaczyć na terenie samego miasta. Między innymi dzięki takiej dywersyfikacji działań reklamowych Posnania jest najpopularniejszą galerią handlową w Wielkopolsce.

Szeroki zakres działań

 

Przy tym celu kampanii i chęci klienta do dotarcia do całego województwa wybraliśmy kampanię na ekranach w pociągach kolei aglomeracyjnych, w tym przypadku w Kolejach Wielkopolskich. W ten sposób Posnania miała możliwość dotarcia do osób, które nie odwiedzają nader często Poznania
z komunikacją marketingową spójną z tym co można było zobaczyć na terenie samego miasta. Między innymi dzięki takiej dywersyfikacji działań reklamowych Posnania jest najpopularniejszą galerią handlową w Wielkopolsce.
reklama w pociągach

Kreacja

W tym przypadku, podczas kampanii w okresie przedświątecznym, użyte zostały akcenty świąteczne takie jak zielony kolor tła symbolizujący choinkę, bombki czy spadające płatki śniegu. Posnania przy tej kampanii zdecydowała się wypromować atrakcję dla najmłodszych gości, czyli wioskę Mikołaja, lodowisko i świąteczną ciuchcię.

Kreacja

 

W tym przypadku, podczas kampanii w okresie przedświątecznym, użyte zostały akcenty świąteczne takie jak zielony kolor tła symbolizujący choinkę, bombki czy spadające płatki śniegu. Posnania przy tej kampanii zdecydowała się wypromować atrakcję dla najmłodszych gości, czyli wioskę Mikołaja, lodowisko i świąteczną ciuchcię.

Skontaktuj się z nami:

Skontaktuj się z nami:

 

kontakt Telefon

Telefon:
+48 501 310 662

Mail:
Napisz

Formularz podstrona supermarkety