Zaznacz stronę

Reklama w kolejach

Powierzchnia reklamowa

Monitory reklamowe w kolejach

Advertising screens in trains

Długa podróż sprawia, że osoba nudząc się, szuka dodatkowych bodźców,
które skróciłyby subiektywny czas podróży. Łącząc content informacyjny z reklamami, dajemy pasażerom możliwość przyjemniejszego spędzenia nużącej podróży
oraz przyzwyczajamy go do regularnego kontaktu z ekranami reklamowymi digital signage. Zastosowanie ekranów reklamowych w środkach komunikacji pozwala
na dotarcie do szerokiej grupy docelowej. Poza informacjami o ofercie przewoźnika, utrudnieniach w komunikacji, pasażer może zobaczyć kampanie społeczne czy poznać atrakcje turystyczne docelowego miejsca podróży. 

Dlaczego to dobry pomysł?

\

Ekrany reklamowe umieszczone są korytarzach oraz przy siedzeniach, umilają czas spędzony w kolejce

\

To sposób na dotarcie do osób podróżujących do pracy i szkoły

\

Komunikat reklamowy dociera do wielomilionowej grupy odbiorców

\

Osoby podróżują kolejami średnio 5 razy w tygodniu

\

Jest to szansa na dotarcie do turystów oraz narciarzy

\

Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna

\

Pozwala to skojarzyć własną markę z kolejami konkretnego przewoźnika

\

Na monitorach reklamowych znajduje się również prognoza pogody, lekkie informacje lifestyle oraz inne treści neutralne

\

Umożliwia to wysoki zasięg przekazu, który wynosi ok. 6,5 mln. podróżujących miesięcznie.

Co wyświetlamy na ekranach?

Pogoda

Lokalna pogoda przedstawiana jako zdjęcie najbardziej charakterystycznego miejsca dla każdego z miast.

Kursy walut

Codziennie pokazywane są aktualne kursy walut.

Wiadomości

Na ekranach digital signage codziennie pokazywane są świeże wiadomości mające kontekst pozytywny.

Informacje sportowe

Codziennie wyświetlane są aktualne informacje o najważniejszych wydarzeniach sportowych.

Informacje przewoźnika

Można przeczytać wiadomości o aktualnej podróży.

Komunikaty

To możliwość informowania klientów o aktualnościach związanych z supermarketem.

POTENCJALNI REKLAMODAWCY

Poniżej przedstawione są trzy przykłady branż, które w idealny sposób pasują do segmentu podróżnych korzystających z pociągów.

REKRUTACJA

To sposób na dotarcie do osób czynnych zawodowo oraz studentów poszukujących pracy dorywczej.

SUPERMARKETY

Umożliwia pokazywanie aktualnych gazetek promocyjnych szerokiej grupie klientów.

SALON MEBLOWY

Daje możliwość pokazania się osobom, mieszkających w mniejszych miejscowościach.

Skontaktuj się z nami

Dział Handlowy

Dział Finansów

Serwis






Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez firmę Lokalmedia sp. z o.o. z siedzibą w Święty Marcin 43, 61-806 Poznań, w celu udzielenia odpowiedzi, w tym przedłożenia oferty jeśli o nią pytam.






I consent to the processing of my personal data by Lokalmedia sp. z o.o. with headquarters in Święty Marcin 43, 61-806 Poznań, Poland, in order to respond to my question, including submitting an offer if I ask for it.