Reklama w komunikacji miejskiej w Łodzi

Reklama w MPK Łódź jest odpowiednim miejscem na realizację kampanii lokalnych, jak i ogólnokrajowych. Dziennie z komunikacji miejskiej w Łodzi korzysta około 750 tys. osób. Jest to więc odpowiednie miejsce na reklamę, dzięki któremu można dotrzeć do szerokiego i zróżnicowanego grona odbiorców. Dzięki różnorodności naszych nośników możesz zwrócić uwagę pasażerów, kierowców, jak i również pieszych i rowerzystów. Komunikacją miejską w Łodzi w ciągu roku porusza się około 300 mln osób. Liczba mieszkańców tego miasta wynosi prawie 730 tys. W naszej ofercie dostępnych jest łącznie 210 tramwajów i autobusów, w których umieszczone zostały 464 ekrany reklamowe. Reklama na nich pojawia się co 10 minut.

lokalmedia_reklama_autobusy_łódź

Nasze propozycje w Łodzi

lokalmedia_reklama_autobusy_łódź

Reklama fullback/halfback w Łodzi

W naszej ofercie posiadamy możliwość oklejenia całego tyłu autobusu bądź jedynie jego tylnej szyby. Reklama w komunikacji miejskiej w Łodzi dzięki swojej mobilności może dotrzeć do mieszkańców całego miasta. Oklejanie autobusów miejskich w Łodzi to również ekonomiczne wyjście, jeżeli mowa o kosztach takiej reklamy na autobusach. Ze względu mało skomplikowaną powierzchnię oklejania nie generuje ona wysokich kosztów.

Reklama na ekranach w Łodzi

Łącznie w naszej ofercie w Łodzi posiadamy 300 ekranów w 150 autobusach i 164 ekrany w 60 tramwajach. Jest to gwarancja dotarcia do szerokiej liczby mieszkańców aglomeracji. Jest to forma reklamy, która jest bardzo atrakcyjna dla odbiorcy, ponieważ dociera do niego w momentach, kiedy rzeczywiście ma czas poświęcić jej chwilę, na przykład w drodze do pracy. Reklama na ekranach w komunikacji miejskiej w Łodzi to możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców.

lokalmedia_reklama_autobusy_kraków
lokalmedia_reklama_warszawa

Reklama w ramkach i plakatach
w Łodzi

Reklama w ramkach i na plakatach umieszczonych w MPK Łódź to idealne narzędzie, dzięki któremu można dotrzeć do mieszkańców miasta. Plusem takiej formy reklamy w komunikacji miejskiej w Łodzi jest szybkość jej wdrożenia, jak i również niskie koszty z tym związane. Inną wartą zauważenia cechą reklamy w ramkach i na plakatach w MPK Łódź jest to, że nie da jej się w żaden sposób wyłączyć bądź przesunąć, dzięki czemu pasażerowie komunikacji miejskiej z pewnością ją zauważą.

 

Łódź w liczbach

0
Autobusów
0 mln
Kontaktów
rocznie
0
Tramwajów
0
Ekranów

Wypróbuj reklamę w komunikacji miejskiej w Łodzi

Formularz MPK