Monitory reklamowe w Carrefour
Carrefour to sieć hipermarketów i supermarketów wywodząca się z Francji. W Polsce istnieje 89 hipermarketów, ponad 150 supermarketów oraz prawie 600 sklepów osiedlowych i specjalistycznych. Dodatkowo sieć posiada 45 własnych stacji benzynowych.
Sieć Carrefour stawia na bezpieczeństwo i wysoką jakość sprzedawanych produktów. Kolejnymi składowymi sukcesu sieci jest oferowanie niskich cen w połączeniu z bliskością lokalizacji sklepów. Klienci Carrefour robiąc zakupy mają dostęp do szerokiej oferty produktów premium, ekologicznych, polskich jak i lokalnych.
Sieć Carrefour stawia na bezpieczeństwo i wysoką jakość sprzedawanych produktów. Kolejnymi składowymi sukcesu sieci jest oferowanie niskich cen w połączeniu z bliskością lokalizacji sklepów. Klienci Carrefour robiąc zakupy mają dostęp do szerokiej oferty produktów premium, ekologicznych, polskich jak i lokalnych.
