Lokalmedia
Lokalmedia
Reklama Koleje

Monitory reklamowe w kolejach

Długa podróż sprawia, że osoba nudząc się, szuka dodatkowych bodźców, które skróciłyby subiektywny czas podróży. Łącząc content informacyjny z reklamami, dajemy pasażerom możliwość przyjemniejszego spędzenia nużącej podróży oraz przyzwyczajamy go do regularnego kontaktu z ekranami reklamowymi digital signage. Zastosowanie ekranów reklamowych w środkach komunikacji pozwala na dotarcie do szerokiej grupy docelowej. Poza informacjami o ofercie przewoźnika, utrudnieniach w komunikacji, pasażer może zobaczyć kampanie społeczne czy poznać atrakcje turystyczne docelowego miejsca podróży.

Koleje

KOLEJE WIELKOPOLSKIE

KOLEJE MAZOWIECKIE

KOLEJE ŚLĄSKIE

ŁÓDZKA KOLEJ AGLOMERACYJNA

Dlaczego to dobry pomysł?

Ekrany reklamowe umieszczone są korytarzach oraz przy siedzeniach, umilają czas spędzony w kolejce
To sposób na dotarcie do osób podróżujących do pracy i szkoły
Komunikat reklamowy dociera do wielomilionowej grupy odbiorców
Osoby podróżują kolejami średnio 5 razy w tygodniu
Jest to szansa na dotarcie do turystów oraz narciarzy
Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna
Pozwala to skojarzyć własną markę z kolejami konkretnego przewoźnika
Na monitorach reklamowych znajduje się również prognoza pogody, lekkie informacje lifestyle oraz inne treści neutralne
Umożliwia to wysoki zasięg przekazu, który wynosi ok. 6,5 mln. podróżujących miesięcznie

Dlaczego reklama w Intermarché?

Zyskujesz prawdziwych klientów

Komunikat reklamowy dociera do wielomilionowej grupy odbiorców ze ściśle określonego segmentu.

Częsty kontakt z reklamą

Klient odwiedza sklep 2-3 razy w tygodniu, najczęściej w weekend.

Wyróżniasz się na tle konkurencji

Wykorzystanie wideo pozwala na przekazanie treści w ciekawszy sposób niż reklama statyczna.

Co wyświetlamy na ekranach?

Pogoda

Lokalna pogoda przedstawiana jako zdjęcie najbardziej charakterystycznego miejsca dla każdego z miast.

Kursy walut

Codziennie pokazywane są aktualne kursy walut.

Wiadomości

Na ekranach digital signage codziennie pokazywane są świeże wiadomości mające kontekst pozytywny.

Informacje sportowe

Codziennie wyświetlane są aktualne informacje o najważniejszych wydarzeniach sportowych.

Informacje przewoźnika

Można przeczytać wiadomości o aktualnej podróży.

Komunikaty

To możliwość informowania klientów o aktualnościach związanych z supermarketem.

Potencjalni reklamodawcy

Poniżej przedstawione są trzy przykłady branż, które w idealny sposób pasują do segmentu podróżnych korzystających z pociągów.

Rekrutacja

To sposób na dotarcie do osób czynnych zawodowo oraz studentów poszukujących pracy dorywczej.

Supermarket

Umożliwia pokazywanie aktualnych gazetek promocyjnych szerokiej grupie klientów.

Salon meblowy

Daje możliwość pokazania się osobom, mieszkających w mniejszych miejscowościach.

Wypełnij formularz i uzyskaj darmową wycenę

© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2020
Realizacja: Webfolks