monitory ekrany telewizory reklamowe przy kasach w supermarketach

Reklama w supermarketach

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób mogą wzmocnić swoje działania reklamowe w radio, na billboardach lub po prostu chce regularnie docierać do stałych klientów z aktualną ofertą oraz zainteresować osoby, które nigdy nie miały do czynienia z ich firmą. 

Z tego artykułu dowiesz się, w jaki sposób możesz docierać do lokalnych mieszkańców, robiących zakupy 2-3 razy w tygodniu w takich sieciach supermarketów jak Intermarché, Euro Spar (Piotr i Paweł) oraz Carrefour.

lokalmedia_reklama_supermarkety

Wykorzystaj czas klienta przy kasie

Pomysł polega na tym, żeby wykorzystać czas, gdy klient już zrobił zakupy i czeka w kolejce przy kasie. Wtedy zazwyczaj nudzi się i rozgląda
na boki. Właśnie przy kasach, tam, gdzie są na przykład batoniki i gumy do żucia, zamontowaliśmy ekrany reklamowe. Co ważne, monitory
w marketach są zamontowane tak, żeby były widoczne dla każdego klienta stojącego w kolejce. 

Ciekawy przekaz reklamowy, prognoza pogody, lokalne wiadomości i aktualna oferta sklepu przykuwają uwagę takiej osoby. Poza tym przekaz
jest dynamiczny, co pozwala na przedstawienie bardziej atrakcyjnych treści, niż reklama statyczna. 
Wszystkie treści są aktualizowane zdalnie,
w zaledwie kilka minut, co pozwala zmieniać przekaz reklamowy zależnie od sezonu, bieżących promocji i innych nieprzewidzianych sytuacji. 

Warto podkreślić, że takie monitory reklamowe są zamontowane jak w supermarketach w największych polskich miastach
(takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków), tak i w mniejszych miejscowościach (takich jak Wolsztyn, Zduńska Wola, Słubice, Wieliczka). 

Dobierz swoją grupę docelową

Różnią się również grupy docelowe, do których trafia taki przekaz reklamowy. W zależności od wyboru sieci supermarketów możesz być w stałym kontakcie nie tylko z „przeciętnym Kowalskim”, ale również z klientem z segmentu premium. 

Reklama w supermarketach może się sprawdzić w przypadku firm ogólnopolskich, jak i u lokalnych przedsiębiorców. Inne firmy prowadzą na takich nośnikach między innymi kampanie promujące ogłoszenia rekrutacyjne, ubezpieczenia osobowe lub majątkowe, serwis wymiany opon, różnego rodzaju usługi. 

lokalmedia_reklama_supermarkety

Jeżeli nadal się zastanawiasz, czy reklama na ekranach w supermarketach może się przydać Twojej firmie, chcesz się dowiedzieć więcej na temat reklamy na ekranach, chcesz wiedzieć, jak wygląda zlecenie takiej kampanii lub po prostu chcesz wiedzieć więcej na temat reklamy lokalnej i kampanii reklamowych, to skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej. 

Formularz study case