Bardzo często reklamodawcy zastanawiają się nad tym, w jaki sposób dotrzeć do swojego grona odbiorców tak, by odnieść pozytywne wrażenie. Wniosek jest prosty – najlepiej jest znaleźć odpowiednie miejsce, takie jak np. reklama MPK Kraków. Dlaczego? O tym właśnie piszemy w naszym krótkim przewodniku po reklamie zewnętrznej w Krakowie.

lokalmedia_reklama_autobusy_gdynia

Reklama MPK Kraków – jakie są jej możliwości?

Reklama zewnętrzna jest niezwykle skuteczna, ponieważ jest ona nienachalna, jednak ma szansę dotrzeć do wielu zainteresowanych odbiorców. Dzieje się tak, ponieważ jest ona wywieszona w jednym miejscu i każdy przechodzień, kierowca, czy też pasażer, mimowolnie może zapoznać się z jej treścią. Czasem nawet podczas stania w korku, w celu zabicia czasu i nudów reklama na autobusach staje się jedyną rozrywką. Reklama zewnętrzna to przede wszystkim billboardy, jednak w przypadku takiej kwestii jak reklama MPK Kraków, jest to lepsze rozwiązanie.

Billboard umieszczony jest w jednym miejscu i dociera do mniejszej liczby osób, niż jest to w przypadku przemieszczającej się w autobusie reklamy. Informacja zamieszczona w MPK ma również dużo więcej możliwości – można ją ulokować zarówno na pojeździe, jak i w jego wnętrzu. 

 

Reklama na autobusach Kraków, czyli oklejanie szyb autobusowych i nie tylko 

Reklama na autobusach jest w stanie przyciągnąć uwagę największej liczby pasażerów, kierowców i przechodniów. Oklejanie szyb autobusowych jest niezwykle powszechne i można go dokonać po bokach pojazdu (większa powierzchnia) lub na jego tyłach. Wtedy reklama jest bardziej zauważalna przez kierowców jadących za autobusem i stojących w korkach.

Oklejanie autobusów Kraków to bardzo popularna usługa, szczególnie że w tym mieście z powodu smogu z komunikacji miejskiej korzysta wiele osób. Jest to ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie, zatem reklama również będzie miała pozytywny odbiór, a potencjalni klienci będą mogli opatrzyć się z naszym logo w wielu miejscach – autobusy robią codziennie setki kilometrów na tej samej trasie, zatem wszelkie informacje mają szanse się utrwalić. Reklama na autobusach może mieć różne rodzaje i być zmieniana w zależności od potrzeb. 

Reklama w autobusach – czym się różni odbiór?

Reklama w autobusach Kraków daje jeszcze więcej sprzyjających okoliczności i miejsc do ulokowania cennych informacji na temat swojej oferty i firmy. Można jest umieścić zarówno na uchwytach, jak i na tylnych częściach siedzisk. Reklamy w komunikacji miejskiej Krakowa znajdują się także w ramkach reklamowych, ulokowane we wnętrzu, po bokach pojazdu. Są one bardziej zauważalne przez pasażerów, jednak nadal stanowią one pozytywną formę reklamy, ponieważ w trakcie podróży, każdy z nich może przeczytać interesującą ich treść. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest reklama na ekranach w autobusach Kraków, która przyciąga uwagę i może stanowić wiele form. Wyświetlana reklama może być spotem, video lub występować jako statyczne ogłoszenie. Gwarancja dużego odbioru jest oczywista – nawet w czasie pandemii w Krakowie nadal wybiera się komunikację zbiorową. 

Podsumowując – warto zainwestować w reklamę MPK Kraków, ponieważ w tym mieście bardzo często korzysta się z komunikacji miejskiej. Reklama tego rodzaju jest świetnym rozwiązaniem dla małych, średnich, a nawet dużych firm z określoną grupą docelową, która zarówno stanowi pasażerów, jak i kierowców poruszających się swoimi prywatnymi autami, dostrzegający reklamy na tyłach autobusów i nie tylko.