Lotnisko jest świetnym miejscem, by pokazać się widowni o dużym zasięgu. Oczekując na lot, mamy na tyle dużo czasu, by rozejrzeć się na boki, pospacerować, zwiedzić cały obiekt. Dla większości podróżujących lot samolotem niezależnie od celu w większości przypadków jest ekscytującym wydarzeniem. Marka, wykorzystując
monitory reklamowe podczas tych ważnych momentów, ma szanse być kojarzona w bardzo pozytywny sposób. Ponadto terminale i sklepy, które się tam znajdują, budują atmosferę prestiżu, dzięki czemu marka, która wykorzysta reklamę w takim miejscu, ma szansę na wyższe pozycjonowanie niż konkurencja.
Monitory reklamowe, na których podróżujący mogą oglądać treści reklamowe są umiejscowione w strategicznych miejscach:
- Nad stanowiskami Check-in
- Nad Gate’ami
- W poczekalniach przedodlotowych
- W halach odbioru bagaży
- W strefach odlotów i przylotów
Ekrany znajdują się na lotniskach:
Kraków — Balice, Łódź, Warszawa — Modlin, Olsztyn, Rzeszów — Jasionka.