Cena reklamy w komunikacji miejskiej zależy od wielu czynników, takich jak: miasto, liczba wybranych pojazdów komunikacji, czasu trwania kampanii oraz częstotliwość wyświetleń. Oferujemy różne pakiety dostosowane do różnych budżetów, a chętnie przygotujemy indywidualną ofertę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i celom kampanii.
W zależności od miasta mamy możliwość realizacji różnych nośników, są to między innymi ekrany reklamowe w autobusach, ekrany reklamowe w tramwajach, plakaty reklamowe w autobusach, plakaty reklamowe w tramwajach, reklama na tyłach autobusów, reklama na całych autobusach, reklama na tramwajach.
Nie jest to możliwe, ponieważ autobusy i tramwaje nie są przypisywane na stałe do jednej linii i stale rotują na różnych liniach, co pozwala Twojej reklamie dotrzeć do mieszkańców całego miasta. Jedynie w Warszawie możesz wybrać zajezdnię autobusową z której będą wyjeżdżać autobusy z Twoją reklamą, co ogranicza jej ekspozycje do zbioru kilkudziesięciu linii.
W zależności od miasta spoty reklamowe wyświetlają się na ekranach w autobusach i tramwajach od 3 do 12 razy na godzinę.
W przypadku wszystkich rodzajów reklamy jest to możliwe, z tym, że w przypadku ekranów jest to bezpłatne, natomiast w przypadku reklamy drukowanej do ceny kampanii doliczamy koszt ponownego druku oraz montażu reklamy.
Wszystko zależy od rodzaju nośników. W przypadku ekranów reklamowych w autobusach i tramwajach, minimalna kampania to 7 dni, tak samo w przypadku plakatów w autobusach i tramwajach. W przypadku reklamy na tyłach autobusów minimum to w niektórych miastach 14 dni, w innych 30 dni. W przypadku oklejenia całych pojazdów, minimalna kampania to 30 dni, w niektórych miastach jest natomiast 90 dni.