Zaplanuj z nami kampanię na Euro 2024
Lokalmedia reklama zewnętrzna
Strona główna » Oferta » Reklama w komunikacji miejskiej

Reklama w komunikacji miejskiej

Reklama, która zawsze jest w ruchu!
  • Reklama w autobusach na umieszczonych wewnątrz ekranach albo plakatach
  • Reklama na autobusach i tramwajach w ponad 100 miastach w Polsce
  • Kompleksowa obsługa kampanii reklamowej w komunikacji: od projektu reklamy, oklejenia, montażu, raportu z wyglądu reklamy

Klienci, którzy nam zaufali

Dlaczego reklama 
w komunikacji miejskiej?

Reklama w komunikacji miejskiej jest gwarancją dotarcia do bardzo szerokiej publiki mieszkającej na terenie wybranej aglomeracji. 

Reklama w komunikacji miejskiej to skuteczny sposób na dotarcie do szerokiego grona potencjalnych klientów. Spoty realizujemy w formie statycznej lub wideo. Zapewniamy kompleksową obsługę graficzną.
Działamy w całej Polsce współpracując z ponad 100 przedsiębiostwami komunikacyjnymi
widownia reklamy zewnętrznej

Milionowa widownia

Rocznie z komunikacji miejskiej korzysta ponad 4 miliardy osób!
kontakt z reklama zewnętrzna

Kontakt z reklamą każdego dnia

Wiele osób korzysta z komunikacji miejskiej codziennie
dlugi czas ekspozycji reklamy

Długi czas ekspozycji

Często podróż komunikacją miejską trwa ponad 10 minut

Do kogo dotrzesz?

Reklama w komunikacji miejskiej to skuteczna reklama świadomościowa

Reklama w komunikacji miejskiej to przede wszystkim ogromne zasięgi. Rocznie autobusami i tramwajami porusza się około 4 miliardy pasażerów. W naszej ofercie reklamy w komunikacji miejskiej znajduje się niemal 3000 pojazdów w których można realizować kampanię reklamową.
  • Mieszkańcy konkretnych miast
  • Dojeżdżający do pracy
  • Uczniowie i studenci

Sprawdź też inne nośniki reklamy zewnętrznej

Nasi klienci najczęściej do reklamy w komunikacji miejskiej dobierają:

Nasze rozwiązania reklamowe w komunikacji miejskiej

Z nami zamówisz reklamę w autobusach i tramwajach, jaką chcesz, kiedy chcesz i gdzie tylko chcesz!

Reklama w autobusach i tramwajach na ekranach

Reklama w komunikacji miejskiej jest gwarancją dotarcia do bardzo szerokiej publiki mieszkającej na terenie wybranej aglomeracji. 

Reklama w komunikacji miejskiej na ekranach to coraz popularniejsza forma promocji, która zyskuje na znaczeniu w miastach na całej Polsce. Ekrany te znajdują się w autobusach, tramwajach, co umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców w różnych momentach ich dnia.

Z uwagi na ich rozpowszechnienie oraz  codzienne docieranie do tysięcy mieszkańców to dobra metoda dotarcia również dla lokalnych przedsiębiorców, ale także dla kampanii ogólnopolskich
reklama w autobusach reklama w tramwajach

Reklama na autobusach (fullback/halfback)

Skutecznym sposobem reklamowania jest oklejanie autobusów w wersji fullback, czyli oklejenie w całości tyłu autobusu (szyba i klapa) albo halfback, czyli oklejenie tylko szyby.

Grafiki znajdujące się na tyłach pojazdu trafią zarówno do pasażerów, ale także do kierowców, rowerzystów jak i pieszych poruszających się po mieście. Dodatkowym plusem tej reklamy jest stałe pozostawanie w ruchu, dzięki czemu każdego dnia tysiące odbiorców zapozna się z Twoją reklamą.

Reklama w komunikacji miejskiej w ramkach

Ciekawym sposobem prowadzenia kampanii reklamowych są także ramki w autobusach i tramwajach.

Jeśli preferujesz tradycyjne formy reklamy to statyczny plakat w ramce będzie idealnym rozwiązaniem, a ilość pasażerów, którzy zapoznają się z reklamą będzie równie duża jak w przypadku innych kampanii reklamowych.

W różnych miastach plakaty są różnych rozmiarów: A3, A4, A5 zarówno pionowe, jak i poziome, Różnią się także ich umiejscowienia czasem są to plakaty na szybach, czasem na krzesłach. Dlatego zachęcamy do kontaktu celem ustalenia szczegółów i możliwości w danym mieście.
reklama w ramkach w komunikacji
reklama na tramwajach

Reklama na tramwajach

Oklejony tramwaj to gwarancja dotarcia do tysięcy odbiorców każdego dnia

Docierasz do wszystkich odbiorców mających tramwaj w zasięgu wzroku. Jeśli dodamy do tego, że linie tramwajowe jeżdżą tylko w lokalizacjach o dużym zagęszczeniu ludności to mamy odpowiedź na pytanie, czy jest to skuteczna reklama.
Działamy w całej Polsce oferując reklamę w komunikacji miejskiej w ponad 100 miastach w Polsce

Gdzie jesteśmy?

Sprawdź, w jakich miastach możesz reklamować się w komunikacji miejskiej!

Zobacz przykładowe realizacje

reklama w autobusach na ekranach
reklama na autobusie
reklama na tramwaju
reklama na plakatach w komunikacji
Reklama w autobusach
reklama na autobusach

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami

Kontakt z doradcą ds. reklamy zewnętrznej
reklama@lokalmedia.pl
Skopiowano

Wypełnij formularz

i uzyskaj darmową wycenę

Kontakt

Najczęściej zadawane
pytania i odpowiedzi

Ile kosztuje reklama w komunikacji miejskiej?

Arrow Down

Cena reklamy w komunikacji miejskiej zależy od wielu czynników, takich jak: miasto, liczba wybranych pojazdów komunikacji, czasu trwania kampanii oraz częstotliwość wyświetleń. Oferujemy różne pakiety dostosowane do różnych budżetów, a chętnie przygotujemy indywidualną ofertę, która najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i celom kampanii.

Jakie są możliwości reklamy w komunikacji miejskiej?

Arrow Down

W zależności od miasta mamy możliwość realizacji różnych nośników, są to między innymi ekrany reklamowe w autobusach, ekrany reklamowe w tramwajach, plakaty reklamowe w autobusach, plakaty reklamowe w tramwajach, reklama na tyłach autobusów, reklama na całych autobusach, reklama na tramwajach.

Czy mogę wybrać linie po których jeżdża autobusy i tramwaje z moją reklamą?

Arrow Down

Nie jest to możliwe, ponieważ autobusy i tramwaje nie są przypisywane na stałe do jednej linii i stale rotują na różnych liniach, co pozwala Twojej reklamie dotrzeć do mieszkańców całego miasta. Jedynie w Warszawie możesz wybrać zajezdnię autobusową z której będą wyjeżdżać autobusy z Twoją reklamą, co ogranicza jej ekspozycje do zbioru kilkudziesięciu linii.

Jak często wyświetla się reklama na ekranach w autobusach i tramwajach?

Arrow Down

W zależności od miasta spoty reklamowe wyświetlają się na ekranach w autobusach i tramwajach od 3 do 12 razy na godzinę.

Czy mogę zmieniać kreację reklamową w trakcie trwania mojej kampanii?

Arrow Down

W przypadku wszystkich rodzajów reklamy jest to możliwe, z tym, że w przypadku ekranów jest to bezpłatne, natomiast w przypadku reklamy drukowanej do ceny kampanii doliczamy koszt ponownego druku oraz montażu reklamy.

Na jaki okres mogę wykupić reklamę w komunikacji miejskiej?

Arrow Down

Wszystko zależy od rodzaju nośników. W przypadku ekranów reklamowych w autobusach i tramwajach, minimalna kampania to 7 dni, tak samo w przypadku plakatów w autobusach i tramwajach. W przypadku reklamy na tyłach autobusów minimum to w niektórych miastach 14 dni, w innych 30 dni. W przypadku oklejenia całych pojazdów, minimalna kampania to 30 dni, w niektórych miastach jest natomiast 90 dni.

Zobacz więcej
Zapisz się do newslettera

Zwiększ swoją wiedzę o reklamie

Wyrazam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych przez firme LM OOH Sp. z o.o. z siedziba w Garbary 53/1, 61-869 Poznan, NIP: 7831877643 w celu wysylki wiadomosci.

© Wszelkie prawa zastrzeżone - Lokalmedia 2024