Reklama na ekranach w autobusach i tramwajach. Czy to skuteczna metoda promocji?

Reklama na ekranach w autobusach i tramwajach może być skuteczną metodą promocji w zależności od celów kampanii reklamowej oraz grupy docelowej. Oto kilka potencjalnych zalet i wad takiej formy reklamy:

Zalety: Reklama w autobusach i tramwajach:
- DUŻA LICZBA ODBIORCÓW: Reklama na ekranach w autobusach i tramwajach może dotrzeć do dużej liczby ludzi w krótkim czasie, zwłaszcza jeśli przewoźnik obsługuje popularne trasy.
- WYRÓŻNIENIE SIĘ: Reklama na ekranach w pojeździe może pomóc wyróżnić markę lub produkt na tle innych reklam i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów.
- MOBILNOŚĆ: Reklama w autobusach i tramwajach jest bardzo mobilna co jest jej ogromną zaletą. Reklama na ekranie w pojeździe może dotrzeć do różnych miejsc, w tym do obszarów, które mogą być trudne do osiągnięcia w przypadku innych metod reklamowych.
- MOŻLIWOŚĆ DOSTOSOWANIA: Reklama na ekranie w pojeździe może być łatwo zmieniana, co daje możliwość dostosowania kampanii reklamowej do różnych grup docelowych.
- KAMPANIA EKSPRESOWA - jeśli zależy Ci na szybkim starcie kampanii reklamowej to reklama w autobusach i tramwajach będzie bardzo dobrym wyborem. Wystarczy, że przesyłasz video, a my publikujemy je w wybranej ilości pojazdów komunikacji na określony przez Ciebie czas we wskazanym mieście. Cała operacja uruchomienia reklamy może zamknąć się nawet w 48h.
WADY: Reklama w autobusach i tramwajach
- KOSZTY: Reklama na ekranach w autobusach i tramwajach może być kosztowna, szczególnie jeśli kampania reklamowa ma trwać przez dłuższy czas lub dotyczy popularnych tras. Oczywiście im zamówisz więcej pojazdów i reklam tym koszt pojedynczego autobusu będzie mniejszy. Zachęcamy do kontaktu i ustalenia szczegółów. Jesteśmy także otwarci na rozsądne negocjację.
- WYBÓR TRAS: Nie masz możliwości wyboru tras autobusów ani tramwajów. Pojazdami zarządza przewoźnik i to on decyduję czy dany pojazd będzie obsługiwał trasę nr 8 czy nr 117.
Reklama na ekranach w autobusach i tramwajach może być skuteczną metodą promocji, szczególnie jeśli kampania reklamowa ma przyciągnąć uwagę dużej liczby ludzi w krótkim czasie. Jednak zanim podejmiesz decyzję o wykorzystaniu takiej formy reklamy, warto rozważyć wady i zalety i dokładnie przeanalizować cele kampanii reklamowej oraz grupę docelową. W tym celu zachęcamy do kontaktu z naszymi doradcami, którzy zaproponują najlepsze możliwości reklamowe dla państwa firmy w konkretnych miastach i lokalizacjach. Zachęcamy także do sprawdzenia dedykowanej strony dla reklamy w autobusach i tramwajach, dzięki czemu będziemy mogli przedstawić szerokie spektrum możliwości promowania się przy użyciu nośników reklamy zewnętrznej zarówno w komunikacji miejskiej, jak i klubach fitness, uczelniach, supermarketach, billboardach i wielu innych miejscach, które mamy do dyspozycji w całej Polsce.