Paczkomaty to doskonały, niestandardowy nośnik reklamowy, który gwarantuje dotarcie do szerokiej i określonej grupy odbiorców.
Główną zaletą reklamy na paczkomatach jest całodobowa ekspozycja. Paczkomaty czynne są przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu zwiększamy zasięg reklamy.
Miesięcznie w paczkomatach odbieranych jest 2 miliony paczek. To oznacza aż 2 miliony odbiorców Twojej reklamy w miesiącu! Średni wiek odbiorców to 35 lat (70% osób jest w wieku 25-45 lat), 47% stanowią mężczyźni i 53% kobiety. Prawie 50% klientów Paczkomatów InPost to osoby mieszkające w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców.
Obecnie oferujemy dwa rodzaje reklamy na paczkomatach. Pierwszy z nich to oklejanie kolumn paczkomatu. Można okleić go częściowo lub w całości. Dodatkową rolę odgrywa oświetlenie paczkomatu, które umożliwia dobrą ekspozycję reklamy nawet w godzinach wieczornych i w nocy.
Drugą opcją jest reklama na ekranach. Istnieją trzy ekrany do wyboru: ekran powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny. Czas emisji na jednym ekranie wynosi 7 sekund. Potencjalny klient zapoznaje się z reklamą podczas odbioru paczki.