fbpx

Reklama na Paczkomatach InPost

Reklama na paczkomatach to nowoczesny, niestandardowy nośnik reklamowy OOH. 

Paczkomaty znajdują się na terenie całej Polski. Obecnie w naszej ofercie mamy możliwość zamieszczenia reklamy na ok. 2800 ekranach paczkomatów oraz oklejenia ponad 6000 paczkomatów. 

System oświetlenia paczkomatów zapewnia właściwą ekspozycję reklamy zarówno w dzień, jak i w nocy.

Reklama pracuje całą dobę. Elastyczne możliwości wyboru okresów kampanii, sugerowany czas 30 dni.

Dlaczego reklama na paczkomatach InPost?

reklama na paczkomatach paczkomaty inpost

Całodobowa ekspozycja

Paczkomaty są czynne
24h przez 7 dni
w tygodniu

reklama na paczkomatach paczkomaty inpost

Kompleksowa
obsługa

Zapewniamy wydruk
projektu, montaż
i demontaż reklamy

reklama na paczkomatach paczkomaty inpost

Odpowiednie
produkty

Dbamy o dobór najlepszych materiałów dostosowanych
do warunków pogodowych

reklama_paczkomaty_inpost

Paczkomaty znajdują się w wielu lokalizacjach co umożliwia dotarcie do różnych typów potencjalnych klientów Twojej firmy. Do najważniejszych lokalizacji paczkomatów należą:

Od 1 lutego 2020 roku dostawa do paczkomatów jest również możliwa w soboty i niedziele. Dzięki temu istnieje możliwość docierania do potencjalnych klientów przez cały tydzień.

Oklejanie paczkomatów

Reklama, która pracuje 24/7! Możesz być dobrze widoczny już z dużej odległości! Od 5, do aż 39 metrów kwadratowych powierzchni reklamowej! Wyróżnij się dzięki oklejeniu aż 24 kolumn Paczkomatu.

Dbamy o dobór odpowiednich materiałów do druku dostosowanych do warunków pogodowych i czasu trwania kampanii. Zapewniamy wydruk Twojego autorskiego projektu, montaż i demontaż reklamy. Nośniki zapewniają stałe dotarcie do wybranych grup odbiorców w całej Polsce.

reklama na paczkomatach impost
ekrany w paczkomatach inpost

Reklama na ekranach paczkomatów

Reklama displayowa na ekranach Paczkomatów to sposób na dotarcie nawet do 4 mln odbiorców miesięcznie. Twoje reklamy na monitorach mogą wyświetlać się w formacie statycznym, wideo lub interaktywnym. 

Ekrany mają wymiary od 12 do 19 cali. Istnieją 3 ekrany do wyboru: powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny. Możemy wyświetlić na nich Twój spot o długości 7 sekund. Zwiększ rozpoznawalność swojej marki dzięki Paczkomatom InPost! 

Paczkomaty InPost w liczbach

0
Paczkomatów
w Polsce
0
Sekundowy spot
0 mln
Odbiorców miesięcznie
0 %
Odbiorców
w wieku 25-45 lat

Zainteresowała Cię reklama na paczkomatach InPost?

Skontaktuj się z nami:

kontakt Telefon

Telefonicznie

Mailowo

Formularz Paczkomaty

Dowiedz się więcej z artykułu na blogu

Paczkomaty w pigułce

Paczkomaty to doskonały, niestandardowy nośnik reklamowy, który gwarantuje dotarcie do szerokiej i określonej grupy odbiorców.

Główną zaletą reklamy na paczkomatach jest całodobowa ekspozycja. Paczkomaty czynne są przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu zwiększamy zasięg reklamy.

Miesięcznie w paczkomatach odbieranych jest 2 miliony paczek. To oznacza aż 2 miliony odbiorców Twojej reklamy w miesiącu! Średni wiek odbiorców to 35 lat (70% osób jest w wieku 25-45 lat), 47% stanowią mężczyźni i 53% kobiety. Prawie 50% klientów Paczkomatów InPost to osoby mieszkające w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

Obecnie oferujemy dwa rodzaje reklamy na paczkomatach. Pierwszy z nich to oklejanie kolumn paczkomatu. Można okleić go częściowo lub w całości. Dodatkową rolę odgrywa oświetlenie paczkomatu, które umożliwia dobrą ekspozycję reklamy nawet w godzinach wieczornych i w nocy.

Drugą opcją jest reklama na ekranach. Istnieją trzy ekrany do wyboru: ekran powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny. Czas emisji na jednym ekranie wynosi 7 sekund. Potencjalny klient zapoznaje się z reklamą podczas odbioru paczki.