Reklama na paczkomatach InPost to zupełnie nowa i dotąd niespotykana forma reklamy w przestrzeni miejskiej, którą można potraktować zarówno jako nośnik OOH, jak i DOOH. Ponad 8000 Paczkomatów InPost rozsianych jest po całej Polsce w małych i dużych miastach, a rocznie obsługują ponad 50 milionów paczek.

Jak wygląda taka reklama?

Paczkomaty InPost zlokalizowane są najczęściej blisko galerii handlowych, dworców PKP, marketów czy stacji benzynowych i składają się z kilku do kilkunastu kolumn. Oklejenie paczkomatu obejmuje reklamę od 5m2 do 39m2, która dobrze widoczna jest nie tylko dla osób znajdujących się przy Paczkomacie, ale także dla pieszych i zmotoryzowanych poruszających się w jego okolicy. Paczkomaty są czynne całą dobą, dlatego są dobrze oświetlone i oznakowane.

Paczkomaty InPost są wyposażone także w ekran, który służy do weryfikacji klienta. Spoty reklamowe wyświetlają się przed rozpoczęciem weryfikacji, w trakcie autoryzacji oraz po jej zakończeniu. Całość trwa kilkadziesiąt sekund, podczas których użytkownik ma wzrok zawieszony na ekranie, czekając na kolejne komendy programu.

lokalmedia_reklama_paczkomaty_inpost

Reklama na paczkomatach InPost - zalety

Reklama na paczkomatach InPost może pełnić funkcję reklamy wielkoformatowej oraz reklamy digital skierowanej do sprecyzowanej widowni. Paczkomaty InPost działają całą dobę i są dobrze oświetlone, aby ułatwić zlokalizowane samego paczkomatu oraz skrytki, dlatego umieszczona na nich reklama jest świetnie wyeksponowana przez cały okres kampanii. To pozwala maksymalnie wykorzystać nośnik oraz jego moc. Paczkomaty InPost to przede wszystkim duża przestrzeń reklamowa, którą możesz dopasować do swojego przekazu i potrzeb. 

W przypadku wykorzystania paczkomatów InPost jako nośnika DOOH docieramy do klientów e-commerce, którzy chętnie korzystają z możliwości robienia zakupów przez Internet o każdej porze i miejscu. Ten trend dodatkowo spotęgowała pandemia koronawirusa, która zmusiła wiele sklepów do zamknięcia swoich stacjonarnych punktów i przeniesienie swojej sprzedaży do Internetu. Osoby, które wybierają ten sposób odbioru paczki, to także aktywni użytkownicy Internetu, którzy chętnie sięgają po aplikacje mobilne i nie boją się nowych technologii.

Dużą zaletą Paczkomatów InPost jest to, że zlokalizowane są w miejscowościach w całej Polsce i to zarówno w tych małych, jak i dużych. Planując swoją kampanię, możesz wybrać dowolne lokalizacje paczkomatów w różnych częściach miast oraz Polski. Dzięki temu masz szansę skierować reklamę właśnie tam, gdzie znajdują się Twoi potencjalni klienci.

Paczkomaty InPost są wyposażone także w ekran, który służy do weryfikacji klienta. Spoty reklamowe wyświetlają się przed rozpoczęciem weryfikacji, w trakcie autoryzacji oraz po jej zakończeniu. Całość trwa kilkadziesiąt sekund, podczas których użytkownik ma wzrok zawieszony na ekranie, czekając na kolejne komendy programu.

reklama na paczkomatach paczkomaty inpost

Dlaczego powinieneś się tam reklamować?

Odpowiedzi jest kilka:

  • jesteś sklepem internetowym i chcesz dotrzeć do klientów e-commerce. Zależy Ci, aby zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub wypromować się w swojej grupie docelowej;
  • chcesz mieć nielimitowany czas emisji i pewność, że Twoja reklama jest dobrze widoczna przez całą dobą;
  • chcesz dotrzeć do aktywnych użytkowników Internetu, którzy chętnie sięgają po nowinki technologicznie czy korzystają z mobilnych aplikacji;
  • zależy Ci na dotarciu do konkretnej grupy klientów w różnych miejscach. Chcesz dotrzeć do mieszkańców małych miejscowości lub do osób zmotoryzowanych czy podróżujących? Wybierz tylko te paczkomaty, które są właśnie tam, gdzie możemy znaleźć Twojego klienta, a to dzięki temu, że masz pełną dowolność w doborze lokalizacji. Nie istotne jest to, czy paczkomaty dzielą kilka, kilkadziesiąt czy nawet kilkaset kilometrów – jeśli tam są Twoi potencjalni klienci, pokaż się tam;
  • zabezpiecz się na przyszłość. Pandemia koronawirusa wywróciła naszą rzeczywistość i pokazała, że zakupy mogą działać tylko online. Rozumieją to także nawet duże i znane marki, które zamykają swoje sklepy stacjonarne i nastawiają się na sprzedaż internetową. 

 

Wypróbuj reklamę na paczkomatach już dziś!

Wypełnij formularz — skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!

Formularz Paczkomaty