Zaznacz stronę

Reklama
w Paczkomatach InPost

Reklama w paczkomatach to nowoczesny, niestandardowy nośnik reklamowy OOH.  Paczkomaty znajdują się na terenie całej Polski. Obecnie w naszej ofercie mają Państwo możliwość zakupu reklamy na ok. 2800 ekranach paczkomatów oraz możliwość oklejenia i ponad 6000 paczkomatów. System oświetlenia paczkomatów zapewnia właściwą ekspozycję reklamy zarówno
w dzień, jak i w nocy. Reklama pracuje całą dobę. Elastyczne możliwości wyboru okresów kampanii, sugerowany czas 30 dni.

reklama na paczkomatach paczkomaty inpost

Dlaczego warto?

reklama na paczkomatach paczkomaty inpost

Całodobowa ekspozycja

Paczkomaty są czynne
24h przez 7 dni
w tygodniu

reklama na paczkomatach paczkomaty inpost

Kompleksowa
obsługa

Zapewniamy wydruk
projektu, montaż
i demontaż reklamy

reklama na paczkomatach paczkomaty inpost

Odpowiednie
produkty

Dbamy o dobór najlepszych materiałów dostosowanych
do warunków pogodowych

Paczkomaty znajdują się w wielu lokalizacjach co umożliwia dotarcie do różnych typów potencjalnych klientów Twojej firmy. Do najważniejszych lokalizacji paczkomatów należą:

Od 1 lutego 2020 roku dostawa do paczkomatów jest również możliwa w soboty i niedziele. Dzięki temu istnieje możliwość docierania do potencjalnych klientów przez cały tydzień.

Oklejanie paczkomatów

Reklama, która pracuje 24/7. Możesz być dobrze widoczny już z dużej odległości! Od 5, do aż 39 metrów kwadratowych powierzchni reklamowej! Wyróżnij się dzięki oklejeniu aż 24 kolumn Paczkomatu.

Dbamy o dobór odpowiednich materiałów do druku dostosowanych do warunków pogodowych i czasu trwania kampanii. Zapewniamy wydruk Twojego autorskiego projektu, montaż i demontaż reklamy. Nośniki zapewniają stałe dotarcie do wybranych grup odbiorców w całej Polsce.

oklejanie paczkomatów reklama na paczkomatach inpost
ekrany w paczkomatach inpost

Reklama na ekranach paczkomatów

Reklama displayowa na ekranach Paczkomatów to sposób na dotarcie nawet do 4 mln odbiorców miesięcznie. Twoje reklamy na monitorach mogą wyświetlać się w formacie statycznym, wideo lub interaktywnym. 

Ekrany mają wymiary od 12 do 19 cali. Istnieją 3 ekrany do wyboru: powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny. Możemy wyświetlić na nich Twój spot o długości 7 sekund. Zwiększ rozpoznawalność swojej marki dzięki Paczkomatom InPost! 

Paczkomaty w liczbach

0 tys
Paczkomatów
w Polsce
0
Sekundowy spot
0 mln
Odbiorców miesięcznie
0 %
Odbiorców
w wieku 25-45 lat

Wypróbuj reklamę na paczkomatach już dziś!

Wypełnij formularz — skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin!

Formularz Paczkomaty

Paczkomaty w pigułce

Paczkomaty to doskonały, niestandardowy nośnik reklamowy, który gwarantuje dotarcie do szerokiej i określonej grupy odbiorców. Główną zaletą reklamy na paczkomatach jest całodobowa ekspozycja. Paczkomaty czynne są przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu zwiększamy zasięg reklamy. Miesięcznie w paczkomatach odbieranych jest 2 miliony paczek. To oznacza aż 2 miliony odbiorców Twojej reklamy w miesiącu! Średni wiek odbiorców to 35 lat (70% osób jest w wieku 25-45 lat), 47% stanowią mężczyźni i 53% kobiety. Prawie 50% klientów Paczkomatów InPost to osoby mieszkające w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców. Obecnie oferujemy dwa rodzaje reklamy na paczkomatach. Pierwszy z nich to oklejanie kolumn paczkomatu. Można okleić go częściowo lub w całości. Dodatkową rolę odgrywa oświetlenie paczkomatu, które umożliwia dobrą ekspozycję reklamy nawet w godzinach wieczornych i w nocy. Drugą opcją jest reklama na ekranach. Istnieją trzy ekrany do wyboru: ekran powitalny, autoryzacyjny i pożegnalny. Czas emisji na jednym ekranie wynosi 7 sekund. Potencjalny klient zapoznaje się z reklamą podczas odbioru paczki.