Studenci to unikatowa grupa konsumencka. Z jednej strony wysoce oszczędna jeśli chodzi o zakupy codzienne, sprzęt AGD czy odzież z drugiej strony jednak nie oszczędzają na takich dobrach jak elektronika (telefony komórkowe, laptopy), rozrywka (Netflix, Spotify) czy życiu nocnym. W końcu studia to według wielu najlepszy czas w życiu.
Dlaczego dzięki możliwości reklamy na uczelniach otwieramy drzwi wielu potencjalnym reklamodawcom?
Bo w jaki inny (z wyjątkiem segmentu online) sposób reklamodawca ma możliwość dotarcia do studenta? Kolportaż ulotek i wieszanie plakatów często jest zabronione.
Dlaczego ekrany na uczelniach to jedyny sposób na kontakt marki ze studentem bezpośrednio w gmachu uczelni, czyli w miejscu gdzie spędza mnóstwo czasu?
Monitory na uczelniach otwierają także wielkie możliwości dla firm prowadzących programy stażowe i praktyki. Chcąc docierać do potencjalnych kandydatów na pierwszy ogień idą ogłoszenia o pracę na portalach typu pracuj.pl, olx.pl i tym podobne. Można także dodać ogłoszenie w biurze karier. Pomyślmy jednak – ile podobnych ofert student znajdzie na pracuj.pl czy w biurze karier? 20? 50? 100? Dlatego reklama na uczelniach jest idealna do wyróżnienia takiego ogłoszenia spośród innych. Pokazując takie ogłoszenie na ekranach pokazujesz studentowi że wyróżniasz się pomysłowością i z pewnością zostaniesz zapamiętany. Reklama na uczelniach to nie tylko dobry pomysł dla reklamodawców ale także dla rekruterów oraz specjalistów ds. marki pracodawcy oraz employer brandingu.