Zaznacz stronę

Bycie fit jest w modzie!

Prawdopodobnie usłyszałeś nie raz o Ewie Chodakowskiej – matka chrzestna polskiego rynku fitness (ponad 2 mln fanów na Facebooku, 1.5 mln obserwujących na Instagramie).

Jej rosnąca liczba fanów, eventy na które przychodzą tysiące osób to najlepsze dowody na to, że moda na bycie fit nie przemija. Jaki to ma związek z Twoją firmą?

„W 2017 roku do polskich kubów fitness uczęszczało ok. 2,84 mln osób. Polski rynek fitness należy do najszybciej rozwijających się rynków europejskich”

Raport Deloitte z 2018 r.

Taki, że warto wykorzystać potencjał reklamowy takiego trendu. Jeżeli do polskich klubów rocznie uczęszcza niemal 3 mln osób to warto do nich dotrzeć z ofertą Twojej firmy!

Klub klubowi nie równy

Na polskim rynku mamy różnego rodzaju kluby fitness, od pojedynczych, kameralnych  klubów usytuowanych w odnowionych kamienicach, poprzez sieci typu Zdrofit, Calypso znajdującą się w topowych lokalizacjach w największych miastach, kończąc na ekskluzywnych klubach fitness jak Holmes Place, gdzie cena karnetu wynosi 419 zł/msc. To oczywiście definiuje z jakiego rodzaju klubowiczem mamy do czynienia, co umożliwia nam ustalenie do kogo warto dotrzeć z reklamą Twojej firmy.

Przyjemność z treningu

Dobry trening w klubie fitness wiąże się z ogromnym wysiłkiem. Badania pokazują, że po intensywnym wysiłku fizycznym nawet 20-30% tkanek struktur włókien mięśniowych szkieletowych ulega uszkodzenia. Oczywiście później tkanki te regenerują się, stając się silniejsze niż poprzednio, dlatego osoby ćwiczące regularnie mogą podnosić co raz większe ciężary.

przyjemność z treningu intensywny wysiłek fizyczny

Za pomocą ekranów reklamowych, które są umieszczone na sali ćwiczeń klubowicze mogą zapoznać się z materiałami dotyczącymi imprez sportowych, zdrowej diety, czy przykładowymi treningami siłowymi. Między tymi materiałami emitowany są spoty reklamowe firm, które chcą docierać do klientów danego klubu fitness.

Kim jest statystyczny klubowicz?

  • Wykształcenie: 80% osób, to osoby wykształcone min. na poziomie szkoły średniej -ich sytuacja materialna jest lepsza niż średnia statystyczna kraju.
  • CZAS WOLNY: 56% deklaruje, że uczestniczy również w innych formach aktywnego spędzania czasu wolnego.
  • ZAINTERESOWANIA: Czas spędzony w klubie, to dla odwiedzających przede wszystkim przyjemność – jest to ich ulubiona forma spędzania czasu wolnego.
  • PRACA: ponad 80% to osoby aktywne zawodowo, natomiast 12% to osoby uczące się.
  • WIEK: 80% osób, mieści się w przedziale wiekowym 29-45 lat.

Czy warto reklamować się w klubach fitness?

monitor ekran telewizor reklamowy w klubie fitness

Jednym z najważniejszych plusów reklamowania się na ekranach w klubach fitness jest bardzo długi okres kontaktu osoby z nośnikiem reklamowym. Osoba korzystająca z bieżni czy orbitreku przez 60 min jest w stanie obejrzeć daną reklamę 2-4 razy. Dzięki temu szansa na to, że zainteresujemy klubowiczów danym produktem i usługą jest bardzo duża. Dodatkowo mogą oni od razu zostać przekierowani na stronę internetową, ponieważ większość z nich korzysta podczas treningu ze smartphonów, na których słuchają muzyki podczas treningu.

Chciałbyś przetestować kampanię reklamową w klubach fitness?

Skontaktuj się z nami pod linkiem: https://lokalmedia.pl/kluby-fitness/