fbpx

Reklama w klubach fitness i siłowniach

Kluby fitness oraz siłownie na całym świecie przeżywają rozkwit. Pojawia się wiele nowych sieci ze względu na coraz większe zapotrzebowanie na miejsca do ćwiczeń.  Monitory w siłowniach umieściliśmy w miejscach, gdzie klubowicz ma z nimi najdłuższy kontakt, czyli naprzeciw bieżni i rowerów stacjonarnych oraz w strefach wolnego ciężaru i w poczekalniach.

Dla kogo dotrzemy z reklamą w klubach fitness?

Klient
premium

93% deklaruje,
że stać ich
na wygodne życie

Aktywni
zawodowo

78% procent klientów
w przedziale 24-49 lat
jest aktywna zawodowo

Wykształcenie
wyższe

Ponad 90% posiada wykształcenie
średnie lub wyższe

Ponad 50% klubowiczów zobaczy twoją reklamę!

Dzięki temu, że klubowicz jest narażony na długi kontakt z ekranem skonstruowana została specjalna ramówka – MOVE TV, której programy odpowiadają zainteresowaniom klubowiczów.

Są to programy o sportach, aktualnościach kinowych czy dietetyce. W ten sposób zapewniamy ponad 50% oglądalność wśród ankietowanych klientów.

W międzyczasie, w przerwach między programami, możesz zareklamować swój produkt, jak w tradycyjnej telewizji!

Gdzie jesteśmy?

Reklama w klubach fitness w liczbach

0
Miasta
0
Klubów
0
Wyświetlenia Twojego spotu na godzinę
0
Ekranów

Zainteresowała Cie reklama w klubach fitness?

Skontaktuj się z nami:

kontakt Telefon

Telefonicznie

Mailowo

Formularz kluby fitness

 

Dowiedz się więcej z artykułu na blogu

Kluby fitness w pigułce

Z oferty klubów fitness i siłowni korzystają w Polsce ponad 3 miliony ludzi. Są to w większości ludzie aktywni zawodowo, ponad 50% z nich może pochwalić się wykształceniem wyższym. Z tego względu reklama w klubach fitness i siłowniach to sieć nośników premium, docierająca do klienta premium oraz upmarket.

Za pomocą ekranów docieramy do klienta świadomego, dbającego o siebie i swoich bliskich. Bez cienia wątpliwości reklama w siłowniach to idealnie miejsce do promocji marek.

W celu wzbudzenia większego zainteresowania klubowiczów tworzona jest specjalna ramówka – MOVE TV – która odpowiada zainteresowaniom klientów. Znajdziemy tam różnego rodzaju felietony traktujące o kulinariach, diecie, sporcie czy aktualnościach kinowych.

Ekrany przede wszystkim mają służyć samym użytkownikom klubów fitness a ich głównym zadaniem jest umilenie czasu spędzanego w siłowni. Dlatego reklama w klubach fitness osiąga bardzo wysoką oglądalność.

Jest to świetny sposób komunikacji marketingowej dla przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej, deweloperskiej, sportowej, FMCG czy firm oferujących produkty i usługi premium. Monitory zamontowaliśmy w ściśle wyselekcjonowanych klubach fitness i siłowniach, tak aby standard wnętrza odpowiadał nawet najbardziej wymagającym klientom. 

Bycie fit jest w modzie!

Prawdopodobnie usłyszałeś nie raz o Ewie Chodakowskiej – matka chrzestna polskiego rynku fitness (ponad 2 mln fanów na Facebooku, 1.5 mln obserwujących na Instagramie).

Jej rosnąca liczba fanów, eventy na które przychodzą tysiące osób to najlepsze dowody na to, że moda na bycie fit nie przemija. Jaki to ma związek z Twoją firmą?

„W 2017 roku do polskich kubów fitness uczęszczało ok. 2,84 mln osób. Polski rynek fitness należy do najszybciej rozwijających się rynków europejskich”

Raport Deloitte z 2018 r.

Taki, że warto wykorzystać potencjał reklamowy takiego trendu. Jeżeli do polskich klubów rocznie uczęszcza niemal 3 mln osób to warto do nich dotrzeć z ofertą Twojej firmy!

Klub klubowi nie równy

Na polskim rynku mamy różnego rodzaju kluby fitness, od pojedynczych, kameralnych  klubów usytuowanych w odnowionych kamienicach, poprzez sieci typu Zdrofit, Calypso znajdującą się w topowych lokalizacjach w największych miastach, kończąc na ekskluzywnych klubach fitness jak Holmes Place, gdzie cena karnetu wynosi 419 zł/msc. To oczywiście definiuje z jakiego rodzaju klubowiczem mamy do czynienia, co umożliwia nam ustalenie do kogo warto dotrzeć z reklamą Twojej firmy.

Przyjemność z treningu

Dobry trening w klubie fitness wiąże się z ogromnym wysiłkiem. Badania pokazują, że po intensywnym wysiłku fizycznym nawet 20-30% tkanek struktur włókien mięśniowych szkieletowych ulega uszkodzenia. Oczywiście później tkanki te regenerują się, stając się silniejsze niż poprzednio, dlatego osoby ćwiczące regularnie mogą podnosić co raz większe ciężary.

przyjemność z treningu intensywny wysiłek fizyczny

Za pomocą ekranów reklamowych, które są umieszczone na sali ćwiczeń klubowicze mogą zapoznać się z materiałami dotyczącymi imprez sportowych, zdrowej diety, czy przykładowymi treningami siłowymi. Między tymi materiałami emitowany są spoty reklamowe firm, które chcą docierać do klientów danego klubu fitness.

Kim jest statystyczny klubowicz?

  • Wykształcenie: 80% osób, to osoby wykształcone min. na poziomie szkoły średniej -ich sytuacja materialna jest lepsza niż średnia statystyczna kraju.
  • CZAS WOLNY: 56% deklaruje, że uczestniczy również w innych formach aktywnego spędzania czasu wolnego.
  • ZAINTERESOWANIA: Czas spędzony w klubie, to dla odwiedzających przede wszystkim przyjemność – jest to ich ulubiona forma spędzania czasu wolnego.
  • PRACA: ponad 80% to osoby aktywne zawodowo, natomiast 12% to osoby uczące się.
  • WIEK: 80% osób, mieści się w przedziale wiekowym 29-45 lat.

Czy warto reklamować się w klubach fitness?

monitor ekran telewizor reklamowy w klubie fitness

Jednym z najważniejszych plusów reklamowania się na ekranach w klubach fitness jest bardzo długi okres kontaktu osoby z nośnikiem reklamowym. Osoba korzystająca z bieżni czy orbitreku przez 60 min jest w stanie obejrzeć daną reklamę 2-4 razy. Dzięki temu szansa na to, że zainteresujemy klubowiczów danym produktem i usługą jest bardzo duża. Dodatkowo mogą oni od razu zostać przekierowani na stronę internetową, ponieważ większość z nich korzysta podczas treningu ze smartphonów, na których słuchają muzyki podczas treningu.

Chciałbyś przetestować kampanię reklamową w klubach fitness?

Skontaktuj się z nami pod linkiem: https://lokalmedia.pl/kluby-fitness/